افزایش دو برابری داوطلبان خانه ملت در گیلان

به گزارش رکنا از گیلان، اسدالله عباسی ظهر امروز (یکشنبه) در بازدید از ستاد انتخابات استان گیلان اظهار کرد:۳۰ هزار نفر از این 45 هزار نفرعوامل اجرایی و نظارتی برای برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس   را عوامل اجرایی و ۱۵ هزار نفر را ناظران و سایر اعضای صندوق تشکیل می دهند.

وی با اشاره به ۲ برابر شدن تعداد داوطلبان در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در گیلان اضافه کرد: ۸۷۶ نفر شامل ۱۰۵ زن و ۷۷۱ مرد تا ساعت ۱۲ ظهر امروز یکشنبه مرحله پیش ثبت نام را انجام داده اند.

استاندار گیلان با بیان اینکه بانوان در تمام شهرستان‌های استان برای پیش ثبت‌نام حضور داشته‌اند، خاطر نشان کرد: استقبال در ثبت نام برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در گیلان نشان می‌دهد که انتخابات باشکوهی در پیش است.

عباسی بیان کرد: ۲ برابر شدن آمار ثبت‌نامی در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی نشان از اهمیت حضور نخبگان و افراد کارآمد در مجلس شورای اسلامی و جایگاه مجلس در قانونگذاری دارد؛ ضمن اینکه این آمار نشان می‌دهد که مردم بسیار آگاه و بابصیرت انقلابی هستند.

استاندار گیلان با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در راهبرد مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت در انتخابات اضافه کرد: برای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی باید این چهار مولفه و کلیدواژه به درستی استفاده و مورد توجه قرار گیرد.

عباسی در ادامه با اشاره به اهمیت حضور پرشور مردم در انتخابات پیش‌رو و با بیان اینکه مردم به خوبی نسبت به این مهم آگاه هستند، اظهار کرد: هر رای مردم تیری به سمت دشمن است که موجب ناامیدی آنان می‌شود.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفندماه سال جاری برگزار می شود.

 استان گیلان در مجلس شورای اسلامی، ۱۳ نماینده دارد.

مرجان گودرزی /گیلان 

کدخبر: 918791 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟