ایلام پیشرو در پروژه های آموزشی

 به گزارش رکنا از ایلام : جلال حمره مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان ایلام اظهار داشت: دفاع مقدس یک مدیریت تمام عیار جهادی بود که با تاسی از آن می‌توانیم از مشکلات و موانع امروز جامعه عبور کنیم.

وی افزود: خدمت به حوزه آموزش در واقع سرمایه گذاری است که دستاورد‌های عظیمی برای پیشرفت آینده کشور خواهد داشت.

این مسئول خاطرنشان کرد: در دولت سیزدهم نگاه ویژه‌ای به حوزه آموزش شده است که اقدامات مؤثری من جمله رفع مشکلات مدارس عشایری در دستور کار قرار گرفته است.

وی بیان کرد: از ۱۵مدرسه کانکسی استان ایلام که شرایط لازم را دارند،۱۳مدرسه تا مهر ماه ۱۴۰۲ به بهره برداری خواهد رسید و مابقی با توجه به صعب‌العبور بودن مسیر دسترسی، تلاش می‌کنیم تا پایان سال تکمیل شوند

این مدیرکل ادامه داد: وظیفه داریم که با توسعه امکانات در مناطق محروم زیر ساخت‌های لازم را برای تحصیل دانش آموزان فراهم کنیم تا همانند مدارس که در مرکز شهر وجود دارند در رفاه وآسایش باشند

حمره اضافه کرد: در دوسال اخیر ۹۴پروژه آموزشی با ۲۲۳ کلاس درس تکمیل و بازسازی شده است که با توجه به ارزیابی‌های کشوری استان ایلام از استان‌های پیشرو بوده است.

وی با توجه به مشارکت خیرین در طرح‌های عمرانی افزود در سال‌های ۱۴۰۱و۱۴۰۲ خیرین مدرسه ساز ۲۶۰ میلیارد در استان هزینه کرده اند در حالی که این رقم در ۱۴۰۰ فقط ۳۳ میلیارد بوده است.

کوثر موسوی/ایلام 

کدخبر: 916982 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟