ساماندهی مدارس کانکسی و سنگی تا پایان سال ۱۴۰۳

به گزارش رکنا، حمیدرضا خان محمدی در دومین روز سفر استانی رئیس جمهور به خوزستان ، ضمن بازدید از مدارس مسجدسلیمان، اندیکا و لالی در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان گفت: مشکلات منطقه جز به جز بیان، بررسی و تصمیمات خوبی اتخاذ شد. در صورت تأمین اعتبار لازم تلاش می‌کنیم کلیه پروژه‌های نیمه تمام بالای ۵۰ درصد این منطقه تا مهر ماه امسال آماده بهره برداری شوند.

وی با بیان اینکه منابع مصوبات این سفر جذب و در اختیار نوسازی مدارس استان خوزستان قرار داده خواهد شد، افزود: مدارس سنگی و کانکسی تا پایان سال ۱۴۰۳ با توجه به اولویت‌ها در هر منطقه، ساماندهی خواهند شد. در این بین ساماندهی مدارس کانکسی بالای ۱۰ دانش‌آموز و مدارس سنگی بالای سه کلاسه و ۴۵ دانش‌آموز در اولویت قرار خواهند گرفت.

وی تصریح کرد: برخی از مدارس سنگی جزو میراث فرهنگی و هویت منطقه هستند که مقرر شد با هماهنگی میراث فرهنگی تصمیم گیری و درصورت نیاز به نگه داری مقاوم‌سازی شوند.

خان محمدی تصریح کرد: مشکلی به خاطر کم برخوردار بودن منطقه وجود داشت که قرار شد تجهیزات لازم متناسب با نیاز منطقه، با اعلام نیاز آموزش و پرورش خریداری شود.

معاون وزیر آموزش و پرورش در پایان با بیان اینکه مقرر شد تا پایان ۱۴۰۳ در منطقه معضل ایزوگام نداشته باشیم، افزود: اولویت سفر رئیس جمهور تکمیل پروژه‌های نیمه تمام است. وقتی اعلام می‌کنیم پروژه‌های با پیشرفت ۵۰ درصدی تا مهرماه تکمیل می‌شوند یعنی باید منابع را تأمین کنیم.

گفتنی است، رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس به همراه سرپرست وزارت آموزش و پرورش در سفر استانی رئیس جمهور به خوزستان سفر کرده است در روز دوم از دبیرستان سینا، استخر فرهنگیان و معلم سرای مسجد سلیمان بازدید کرد.

کدخبر: 888693 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟