اجرای طرح شهید روح الله عجمیان در مدارس کمتربرخوردار ایلام

به گزارش رکنا از ایلام: جلال حمره مدیر کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان گفت: طرح شهید سید روح الله عجمیان به منظور بهسازی و شاداب سازی مدارس مناطق کم برخوردار با مشارکت قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و گروه های جهادی و خرید ۵۰۰ میلیون قطعات میز و صندلی ، در استان ایلام انجام شد.

وی بیان داشت: در راستای طرح مذکور تاکنون تعداد ۲ هزار نیمکت، صندلی و میز دانش آموزی در شهرستانهای  توسط گروههای جهادی تعمیر شده و به کمک گروههای جهادی رنگ آمیزی و تعمیرات مدارس شهرستان ایلام را نیز انجام گرفته است.
حمره افزود:این طرح با هدف ترویج و ارتقاء روحیه جهادی و ایجاد بستری مناسب جهت آشنایی و همکاری دانش آموزان با گروه های جهادی و استفاده از ظرفیت هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش و بهره وری از مهارت های کسب شده توسط دانش آموزان، بهسازی و شاداب سازی مدارس مناطق کم برخوردار عملیاتی شده است.

طرح شهید سید روح الله عجمیان با هدف بهسازی و شاداب سازی مدارس مناطق کم برخوردار کشور در دو بازه زمانی (تعطیلات نوروز و تابستان ۱۴۰۲ ) در مناطق هدف اجرا می شود.

شهید سید روح‌الله عجمیان، متولد ۲۰ بهمن سال ۱۳۷۳ از بسیجیان حوزه ۴۱۷ شهدای کمالشهر کرج بود که روز پنجشنبه ۱۲ آبان ماه در جریان اغتشاشات و ناامنی‌های آزاد راه کرج – قزوین در محدوده بهشت سکینه (س) کرج با ضربات مختلف و چاقو برخی اغتشاشگران به درجه رفیع شهادت نائل آمد
کوثر موسوی/ایلام

کدخبر: 914764 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟