خبرنگاران استان دغدغه‌ی توسعه و پیشرفت استان را دارند

به گزارش رکنا از  ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام روز پنجشنبه ۱۲ مردادماه در نشست هم‌اندیشی اصحاب رسانه‌ی استان، ضمن تبریک روز خبرنگار، گفت: رسانه‌ها در راستای مشکلات و کمبودها همه‌ی تلاش خود را به‌کار می‌گیرند که قابل تقدیر است.

وی در ادامه افزود: رسانه‌ها چشم بینای مردم هستند که  مشکلات را می‌بینند و اطلاع‌رسانی می‌کنند و همه‌ی تلاش خود را برای رفع مشکلات مردم به‌کار می گیرند.

نماینده‌ی عالی دولت در استان ایلام، هدف از برگزاری این نشست را دریافت راهکارها و نظرات خبرنگاران و اصحاب رسانه عنوان کرد و گفت: اصحاب رسانه نقشی تعیین کننده در مصوبات سفر رییس‌جمهور دارند.

استاندار ایلام با ذکر این مطلب که در آستانه‌ی سفر رییس‌جمهور، رسانه‌ها با یک  هدف واحد به دنبال پیشرفت و توسعه‌ی استان باشند، بیان داشت: قدرت یک مجموعه‌ی خبری به خرد جمعی و همفکری  است و به همین دلیل در این سفر می‌خواهیم که رسانه‌ها با یک هدف مشترک برای توسعه‌ی استان بکوشند.

وی اضافه کرد: در استان ما با وجود اقدامات انجام شده،  مشکلات و موانعی وجود دارد که تلاش خواهیم کرد این موانع برداشته شود و مشکلات حتی‌الامکان برطرف شود.

دکتر بهرام‌نیا با بیان اینکه ایلام به واسطه‌ی جنگ تحمیلی و مرزداری ۱۶ سال از توسعه عقب افتاده است، تاکید کرد: مردم ایلام در هشت سال دفاع‌مقدس مرزداری کردند و این استان در دوران دفاع مقدس میزبان رزمندگان از سراسر کشور بود.

وی با بیان این‌که در مقام مقایسه با دولت‌های گذشته اقدامات بسیار ارزشمندی در این دولت در استان ایلام انجام شده است، گفت: درمانگاه ۱۰۰ تخت‌خوابی در پایانه‌ی مرزی مهران  ظرف مدت ۹ ماه با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان برای خدمات‌رسانی به زوار ساخته شد. 

کوثر موسوی/ایلام

کدخبر: 915731 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟