رسانه‌ها و فضای مجازی استان در امیدآفرینی نقش‌آفرین بودند

به گزارش رکنا از  ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا روز یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ در نشست «جهاد تبیین» ضمن گرامیداشت روز کارگر، هفته معلم و یاد و خاطره شهید «مرتضی مطهری»، گفت: کارگران با تلاش هم جانبه چرخه اقتصاد و تولید را به گردش در می‌آورند.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص کارگران، گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند:«کارگران ستون فقرات تولید هستند». 

استاندار ایلام با اشاره جایگاه والای معلمان در جامعه نیز  گفت: نقش و اثرگذاری معلمان در توسعه و پیشرفت هر کشور بسیار ملموس است.

وی در ادامه به ضرورت توجه به جهاد تبیین در جامعه اشاره و بیان دستاوردهای نظام و انقلاب را مصداق بارز جهاد تبیین عنوان و تاکید کرد: فرمایشات مقام معظم‌ رهبری در خصوص جهاد تبیین باید نصب العین همه مدیران باشد، در بحث جهاد تبیین، رسانه‌ها و فضای مجازی استان پمپاژ امید بودند و امیدآفرینی کردند. 

نماینده عالی دولت در استان ایلام اضافه کرد:  دولت سیزدهم در بیان دستاوردها « شفافیت» دارد و از هیچ تلاشی برای توسعه و پیشرفت کشور دریغ نخواهد کرد.

استاندار ایلام  با اشاره جایگاه نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان، جمهوری اسلامی ایران را قلب جهان اسلام عنوان کرد و افزود: امروز هدف جبهه استکبار منزوی کردن اسلام است که ضرورت دارد، برای جهاد تبیین همه با تمامی توان تلاش کرده و خدمات نظام را برای نسل جدید اطلاع رسانی کنیم.

وی تصریح کرد: جبهه استکبار پس از شکست در جنگ سخت، تلاش دارد در نبرد فرهنگی به کشور ضربه بزند، اما در نبرد  فرهنگی و اقتصادی با جبهه استکبار، پیروز نظام جمهوری اسلامی ایران خواهد بود‌.

کوثر موسوی/ایلام 

کدخبر: 888824 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟