بررسی ٧ طرح سرمایه‌گذاری در کمیته‌‌فنی گردشگری کردستان

به گزارش رکنا از کردستان؛ آرمان وطن‌دوست در جلسه کمیته‌فنی گردشگری استان، گفت: در راستای توسعه زیرساخت‌های گردشگری کردستان تعداد ٧ طرح سرمایه‌گذاری به کمیته‌فنی گردشگری استان، واصل و بررسی شد.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری کردستان اظهار کرد: بر‌‌اساس نظر اعضای حاضر در جلسه، برای سه مورد از این طرح‌ها شامل یک مجتمع گردشگری و دو واحد پذیرایی موافقت اولیه صادر شد.

او  حجم سرمایه‌گذاری این  طرح‌‌ها را بالغ بر ٢٠ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: با به بهره‌برداری رسیدن از این پروژه‌ها برای ٤٠ نفر به‌صورت مستقیم شغل ایجاد می‌شود.

وطن‌دوست با اشاره به اینکه متقاضی یک طرح غایب و سه طرح دیگر نیز منوط به اخذ استعلام، تکمیل مدارک و بررسی مجدد شد، گفت: موقعیت طرح، مساحت زمین، توان مالی سرمایه‌گذار و ایجاد اشتغال از جمله اولویت‌های صدور مجوز برای ایجاد تأسیسات گردشگری مختلف در سطح استان است.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری کردستان با بیان اینکه این استان به‌لحاظ احداث زیرساخت‌ها و تأسیسات گردشگری نیازمند حضور جدی سرمایه‌گذاران است، یادآور شد: امیدواریم با حمایت از متقاضیان طرح‌های دارای قابلیت اجرایی و توجیه اقتصادی، شاهد رشد و رونق صنعت گردشگری در استان باشیم.

کویستان عبدالحکیمی/کردستان

کدخبر: 912074 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟