قطع برق 50 دستگاه دولتی پرمصرف در گیلان/نصب  محدود کننده مصرف بر روی انشعابات مشترکین اداری

به گزارش رکنا از گیلان، محمد تقی مهدیزاده مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان گفت: طی سالیان اخیر و در راستای دستورالعمل های ابلاغی از سوی وزارت نیرو و شرکت توانیر مبنی بر پایش مصرف برق ادارات و دستگاه های اداری و دولتی، کنتور های هوشمند برای مشترکین این تعرفه نصب شد که در صورت عدول از محدوده مصرف برق تعیین شده مورد صدور اخطار و نهایتاً قطع برق بصورت دستی قرار می گرفتند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان افزود: با ارتقاء سطح رویت پذیری و کنترل پذیری هم اکنون در کل استان ۲۴۲ limiter (محدود کننده) مصرف بر روی انشعابات مشترکین اداری نصب شده است که بصورت هوشمند محدودیت بر مصرف برق این دسته از مشترکین اعمال کرده و درصورت لزوم بصورت خودکار و از راه دور مورد قطع قرار می گیرند.

مهدیزاده گفت: مشترکین اداری از ساعت 13 به بعد ملزم به مصرف ۶۰ درصد میانگین برق مصرفی و در ساعات اداری (غیر از این بازه) ملزم به مصرف در محدوده دیماند قراردادی خود هستند و در صورت عدول از این محدوده مورد قطع برق قرار می گیرند.

وی ضمن تشکر از همراهی و همکاری مردم شریف استان تاکید کرد: تمام تلاش صنعت برق کشور جلوگیری از اتلاف در مصرف برق و تامین برق پایدار و مطمئن در فصل گرم تابستان برای تمامی هموطنان گرامی است.

مهدیزاده گفت: در راستای اجرای طرح مذکور شنبه ۱۷ تیر ماه سال‌جاری قریب به ۵۰ دستگاه دولتی به دلیل عدول از محدوده مصرف تعیین شده مورد قطع برق بصورت هوشمند قرار گرفتند.

وی در پایان اظهار داشت: همکاران در شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان از نقاط ساحلی تا ارتفاعات استان، از شرقی ترین تا غربی ترین منطقه و در تمامی طول شبانه روز در حال تلاش برای تامین برق مشترکان ارجمند گیلانی هستند و انتظار داریم مردم شریف استان با رعایت راهکار های مصرف بهینه برق در منزل و محل کار علاوه بر کمک به بهره مندی همه از نعمت برق، یاری رسان خدمتگزاران خود در شرکت توزیع برق گیلان باشند.

مرجان گودرزی /گیلان 

کدخبر: 908104 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟