رویکرد جدید سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ارائه راهکار برای حل مشکلات در راستای توسعه استان است

به گزارش رکنا از کردستان؛ اکبر محمدی سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان در دیدار با فرمانداران و نماینده مردم شریف شهرستان های سقز و بانه و شهردار سقز با تاکید بر تعامل سازنده این سازمان با کلیه دستگاه های اجرایی گفت : رویکرد جدید سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان ارائه راهکار برای حل مشکلات  در راستای توسعه همه جانبه استان و حل مسائل و مشکلات دستگاه ها و فرآیند های اجرایی می باشد . 

محمدی بیان داشت: سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان با نگاه کارشناسی و رویکرد عدالت محوری خود می کوشد تا بتواند نقش موثر خود در جهت توسعه همه جانبه استان را به خوبی ایفاء نماید .

وی با اشاره به مصوبات دومین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان ، تکمیل و بهره برداری از پروژه های نیمه تمام استان که بیش از 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارند را از اولویت های کاری این سازمان برشمرد و اظهار داشت : امیدواریم در سالجاری با پیگیری های مستمر ، مدیریت اعتبارات و با همکاری مجمع نمایندگان استان و همراهی فرمانداران بتوانیم نسبت به اتمام این پروژه ها اقدام نمائیم.

در ادامه بهزاد رحیمی نیز ضمن تبریک انتصاب سرپرست جدید سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان از آمادگی و همراهی مجمع نمایندگان استان در راستای پیشبرد اهداف سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خبر داد و گفت : امیدواریم با تحولات صورت گرفته و سکانداری یکی از خبرگان این حوزه شاهد توسعه بیش از پیش استان باشیم .

گفتنی است در این دیدار جعفر توان فرماندار ویژه شهرستان سقز ، کمال خدری فرماندار شهرستان بانه و ارسطو گویلی شهردار سقز به بیان برخی از مشکلات شهرستان های سقز و بانه پرداخته و خواستار همکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان در جهت مرتفع نمودن این مشکلات شدند.

کویستان عبدالحکیمی/کردستان

کدخبر: 908095 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟