۳۴ هزار میلیارد تومان در استان سرمایه‌گذاری می‌شود

به گزارش رکنا از همدان،  علیرضا قاسمی فرزاد  در جلسه هماهنگی هشت هزار شهید و قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) افزود: تفاهم نامه آبرسانی با قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) به ۲۰۰ روستای بالای ۲۰ خانوار در حال انعقاد است که طی سه سال این روستاها از آب آشامیدنی سالم برخوردار می شوند.

وی درباره ساخت مسکن از سوی قرارگاه امام حسن (ع) نیز توضیح داد: ما زمین لازم را برای ساخت مسکن محرومان در اختیار قرارگاه خواهیم داد تا آنها بسازند.

قاسمی فرزاد گفت: قرارگاه امام حسن مجتبی با هدف محرومیت زدایی و ارائه خدمات به مردم به خصوص افراد کم برخوردار شکل گرفته است.

وی با اشاره به اینکه سپاه وظیفه ذاتی عمرانی ندارد، افزود: اما سپاه بر حسب اعتقاد و رویکرد جهادی برای افزایش امید و نشاط در جامعه به عنوان یک وظیفه اضافی انجام امور عمرانی را پذیرفته است.

استاندار همدان تاکید کرد: مجموعه قرارگاه سازندگی دنبال نفع نیست بلکه از نیروی های متخصص خود، امکانات و توان جهادی برای سازندگی کشور استفاده می کند.

قاسمی فرزاد اظهار امیدواری کرد: طرح مسکن کوی پرواز که به تازگی ساخت آن آغاز شده است یکی از بهترین شهرک های ایران شود.

استاندار همدان با اشاره به برگزاری کنگره شهدا و همچنین مراسم شب های شیدایی در محل نمایشگاه بین المللی همدان از دستگاههای اجرایی استان خواست نسبت به آماده سازی محوطه و امکانات لازم برای برگزاری این همایش اقدام و رسانه های جمعی هم فضاسازی لازم را برای گسترش فرهنگ ایثار و شهادت فراهم کنند.

قاسمی فرزاد اظهار امیدواری کرد: با برگزاری کنگره هشت هزار شهید در استان، نوجوانان و نونهالان در طول برگزاری کنگره شهدا بتوانند با فرهنگ از خودگذشتگی بیش از پیش آشنا شوند.

وی یادآور شد: در مدارس و دانشگاههای سطح استان نیز می توان برنامه ها و یادواره هایی برای زنده نگه داشتن یاد شهدا و ایثارگری های آنها برای جامعه اجرا کرد.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان نیز با بیان اینکه باید بتوانیم برای ادامه راه شهیدان از فرهنگ ایثار و شهادت بهره بگیریم افزود: کمیته های ۲۳ گانه در کنگره ملی هشت هزار شهید استان به ریاست استاندار برگزار می شود.

 به نقل از ایرنا/ سردار مظاهر مجیدی اظهار داشت: در این کنگره تلاش داریم یک کار فرهنگی و هنری را با حضور مردم انجام دهیم که هر شب هشت هزار نفر در برنامه شب های شیدایی شرکت داشته باشند.

 

کدخبر: 906417 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟