تاکید امام جمعه سرعین بر ساماندهی جارچیان شهر

به گزارش رکنا از اردبیل، در دیدار رئیس جدید میراث فرهنگی شهرستان با حجت السلام شیرعلی پور امام جمعه سرعین مطرح گردید، تسهیل تبدیل نمایندگی میراث‌فرهنگی شهرستان به اداره و ساماندهی جارچیان باید جزو برنامه‌های اولویت‌دار میراث‌فرهنگی شهرستان سرعین باشد.

حجت الاسلام شیرعلیپور افزود: شهرستان سرعین با توجه به حضور گسترده گردشگران، علاوه بر تاسیسات گردشگری به ایجاد و تجهیز موزه نیز نیاز اساسی دارد که در کنار تکمیل و ساماندهی غارهای دستکند کنزق از درخواست‌های مهم اهالی سرعین است.

رئیس نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سرعین نیز گفت: حمایت هرچه بیشتر امام جمعه شهرستان و همکاری سایر نهادهای مرتبط در مسیر رسیدن به اهداف تعیین شده از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

محمدرضا شایقی افزود: استفاده هرچه موثرتر از گردشگران ورودی به شهرستان و اتصال مسیر قوتورسویی، سردابه و سرعین با عنوان رینگ آب‌های درمانی استان از جمله برنامه‌های اساسی ما در حوزه گردشگری شهرستان سرعین است.

او با اشاره به لزوم نظارت مستمر بر اماکن اقامتی و تاسیسات گردشگری شهرستان، تاکید کرد: همچنین در راستای حمایت از صنعتگران استان و استفاده از ظرفیت گردشگر پذیری شهرستان سرعین، ایجاد بازارچه صنایع‌دستی در شهر سرعین مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

مولاخواه/

 

کدخبر: 905691 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟