بررسی «طرح میثاق» به ‌عنوان بزرگترین لایحه ادوار شورای اسلامی شهر رشت در صحن علنی

به گزارش رکنا از گیلان؛ مسعود عباس نژاد رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر رشت امروز شنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۲ در جلسه صحن علنی شورای اسلامی که با حضور شهردار رشت و با محوریت بررسی آغاز فرآیند اجرای طرح میثاق برگزار شد عنوان کرد: ۲۳ ماه بسیار سخت و دشوار از فعالیت شورای اسلامی رشت گذشت در حالیکه همه اعضا به دنبال یک هدف تحت عنوان برای رشت و برای مردم رشت بودیم و برای رقم زدن اتفاقات خوب در این شهر تلاش کرده و هزینه‌های زیادی را پرداخت کردیم.

عباس نژاد ضمن تشکر و قدردانی از صبر و بردباری مردم رشت و اعتماد آنها به اعضای شورای اسلامی تصریح کرد: امروز بزرگترین لایحه ادوار شورای اسلامی شهر در صحن علنی شورا در حال بررسی است لایحه‌ای که تمام اعضای شورا برای رسیدن به آن تلاش کردند تا دیگر کسی نگوید رشت شهر نفرین شده‌ای است و نمی‌توان در آن کار کرد.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه وی در طول ۲۳ ماه گذشته هرگز مصلحت شخصی را بر مصلحت شهری ترجیح نداده و ابایی از گفتن حقایق نداشته است افزود: امروز اگر شخص آیت‌الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در استان گیلان نبود هرگز نمی‌توانستیم برای اجرای پل غیرهمسطح میدان مصلی اقدامی انجام دهیم.

عباس نژاد با تاکید بر اینکه همه مسئولان نظیر استاندار گیلان، رئیس کل دادگستری، دادستان مرکز استان، فرماندهی فراجا، راهور و سردار فرماندهی سپاه به دنبال رقم خوردن اتفاقات بزرگ در شهر رشت هستند ادامه داد: دیگر قرار نیست حسرت استان‌های همجوار را بخوریم زیرا امروز قرار هست با کمک همه دست اندرکاران و شهردار جسور رشت برای این شهر اتفاقاتی خوب رقم بخورد.

وی توسعه شهر رشت را هدف بزرگی که از سوی همه اعضای شورای اسلامی رشت دنبال شده و می‌شود خواند و ابراز داشت: شورای ششم اسلامی همه نوع حملات را به خود دیده اما نه تنها خسته نشد و از پا ننشست بلکه از همان ابتدا اتفاقات بزرگ را برای رشت برنامه‌ریزی کرد تا با انجام پروژه‌های جدید این شهر به الگوی توسعه و پیشرفت در کشور تبدیل شود.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر رشت تصریح کرد: به شهردار رشت این اطمینان را میدهم در مسیر اجرای پروژه‌های کلان طرح میثاق هر یازده نفر عضو شورای اسلامی حامی شما هستند بنابراین نباید از هیچ چیزی بترسید زیرا همه ما قرار است در این مسیر با شما همراه و همقدم شویم.

عباس نژاد ابراز داشت: رهبر عزیزمان فرمودند مسئولان باید امید آفرینی را سرلوحه کارشان قرار دهد به همین علت ما نیز خود را برای سختی‌ها و مشکلاتی که در مسیر اجرای پروژه‌های کلان شهری ایجاد خواهد شد آماده کرده‌ایم تا مشکلات مردم شهر رشت در حوزه ترافیک کمتر و کمتر شود.

وی عنوان کرد: برخی از پروژه‌های کلان شهر رشت ۱۲ ماهه و بعضی ۱۸ ماهه هستند و امیدواریم با کمک همه رسانه‌ها شاهد صبوری شهروندان فهیم باشیم تا بدین ترتیب با اجرای به موقع پروژه‌های کلان، گره‌ای از گره‌های این شهر باز شود.

مرجان گودرزی /گیلان

منبع :روابط عمومی شهرداری رشت 

کدخبر: 905346 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟