یک کات با سعید نعمتی بازیگر طناز گیلان

به گزارش رکنا از گیلان، سعید نعمتی در در دیداری دوستانه با خبرنگار رکنا از سختی هایش طی سالهای اخیر سخن گفت:  خاک صحنه خورده  تا بعد از دو دهه تلاش در این جایگاه قرار گرفته‌است.

او متولد ۱۳۷۰ و دانش آموخته کارشناسی سینماست، از نقطه پایین شهر و بدون هیچ گونه امکاناتی فعالیتیش را  با کارگاه سروش زیر نظر استاد بهنام قربانی شروع کرده است .

او معتقد است قبل از کمدین بودن یک بازیگر است و می‌خواهد تجربه بیشتری کسب کند و تا جایی که می‌تواند بیاموزد و برای این هدف تمام تلاش خود را به کار بسته است .

در حال حاضر در جایگاه بازیگر ونویسنده و کارگردان در استان مشغول فعالیت است و وزنه خاصی به اعتبار این شبکه استانی ، افزوده است.

سریال پر مخاطب لاک پشت یکی از ساخته های اوست  که در سال ۹۹ از شبکه باران پخش شد که در این سریال در مقام کارگردان و بازیگر ظاهر شد.

دیگر سریال او در شبکه استانی باران سریال زیر آبی  در سال ۱۴۰۰ بود که همچون سریال قبلی او با استقبال شهروندان روبرو شد.

او در نمایشهای بسیاری بازی کرده و چندین فیلم کوتاه در مقام نویسنده و کارگردان تولید کرده است.

فیلم کوتاه من احمدم، آرزوی رضا .ماه و ماهی و ۲۰۱۶ از جمله کارهای اوست.

سریال دلداگان به کارگردانی منوچهر هادی ، فیلم سینمایی قانون مورفی به ‌کارگردانی رامبد جوان، سریال هیولا به کارگردانی مهران مدیری و سریال روزهای بهتر به کارگردانی محمودزاده.آفتاب پرست و نیوکمپ و سیاه چاله جز کارهای سراسری این هنرمند گیلانی است.

سعید نعمتی از تاریخ هشتم تیر ماه نمایش کات را به روی صحنه می برد. بازیگر ،طراح و کارگردان این نمایش خود اوست. این اجرا تک نفره بوده و در طول مدت ۶۵ دقیقه در سالن نارون نمایش داده میشود .

نعمتی فضای داستانی قصه اش را کمدی تلخ می‌داند و معتقد است این نمایش سخت ترین کار او در تئاتر تا زمان حاضر است.

مرجان گودرزی /گیلان 

 

 

کدخبر: 904065 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟