با استخدام‌های سفارشی در دستگاه‌های  اجرایی استان برخورد می‌شود/ مجازات‌هایی نظیر محرومیت از انتصابات، حبس، شلاق، اخراج و تنزل از مقام برای ترک فعل افراد

به گزارش رکنا از لرستان؛ سعید رازانی در جمع خبرنگاران لرستان در خصوص برخورد با مدیران و کارمندانی که ترک فعل کنند، اظهار کرد: با تمام کسانی که مرتکب ترک فعل و وظایف و مسئولیت‌های قانونی خود شوند و یا سهل‌انگاری کنند برخورد می‌شود.

وی اضافه کرد: برای افرادی که ترک فعل کنند مجازات‌های اداری و کیفری نظیر محرومیت از انتصابات، جزای نقدی، حبس، شلاق، اخراج، کسر از حقوق، توبیخ کتبی و تنزل از پست، مقام و گروه در نظر گرفته شده است.

بازرس کل لرستان با بیان اینکه رسانه‌ها چنانچه به سوء جریاناتی در ادارات برخورد کردند حتما به بازرسی استان اطلاع دهند، تصریح کرد: افراد می‌توانند با سامانه ۱۳۶ و یا سایت سازمان بازرسی لرستان تخلفات را اطلاع دهند.

برخورد با استخدام‌های سفارشی در دستگاه‌های  اجرایی لرستان

رازانی درادامه با اشاره به استخدام‌های سفارشی در دستگاه‌های اجرایی لرستان، گفت: رسانه‌ها هرجا اطلاع پیدا کنند که مدیریا مسئولی اقدام به استخدام نزدیکان و منصوبین خود کرده‌اند به اداره کل بازرسی استان اطلاع دهند.

وی به موضوع استخدام‌های سفارشی در برخی دستگاه‌های اداری استان اشاره کرد و ادامه داد: یکی از موضوعات در استخدام‌های سفارشی موضوع نیروهای شرکتی و خدماتی است و بعضا گزارش شده که افرادی با این عنوان در دستگاه‌های اداری جذب شدند.

بازرس کل لرستان تاکید کرد: برای اینکه مدیران در مظان تهمت قرار نگیرند بهتر است از بستگان خود در شرکت‌های خصوصی طرف قرارداد با دستگاه محل مسئولیتش خودداری کنند.

رازانی تصریح کرد: چنانچه مشاهده شود که فردی با عنوان نیروی شرکتی و خدماتی  وارد دستگاهی شود و در قسمت اداری از آن استفاده کنند با مدیر خاطی برخورد جدی خواهد شد.

مهدی زکی‌پور / لرستان

 

کدخبر: 903740 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟