خرم‌آباد برای میزبانی شایسته از مسافران نوروزی آماده شود

به گزارش رکنا از لرستان ؛ در آستانه سال جدید و به منظور پذیرایی از مهمانان نوروزی، مدیرکل بازرسی لرستان جلسه‌ای پیرامون آماده‌سازی و بهسازی شهر با شهردار خرم‌آباد برگزار کرد.

سعید رازانی ضمن تاکیدات لازم در خصوص مواردی از جمله لکه‌گیری خیابان‌ها و معابر، افزود: بهسازی فضای سبز، رنگ آمیزی و ترمیم جدول‌ها، تنظیف معابر و وسایل بازی کودکان در پارک‌ها، کاشت درخت، هرس درختان، رسیدگی به وضع فضای سبز، بهسازی پارک‌ها و محل اسکان مسافران نوروزی و امثالهم از جمله اقدامات پیش از ایام نوروزاست.

مدیرکل بازرسی لرستان با بیان اینکه کلیه این موارد باید به گونه‌ای شایسته برای میزبانی از هموطنان عزیز مهیا شود، گفت: به زودی بازدیدهای میدانی از سطح شهر در جهت رفع مشکلات مذکور بعمل خواهد آمد.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم برنامه‌ریزی مناسب جهت زیباترشدن سیمای عمومی شهر قبل از فرا رسیدن نوروز ۱۴۰۲ انجام و عملیاتی شود.

 رازانی با تاکید بر اینکه پیگیری‌های لازم در اسرع وقت بعمل آید، افزود: کلیه عوارض دریافتی از ساختمان‌های سطح شهر بایستی در جهت عمران و بهسازی شهر مورد استفاده قرار گیرد و هر گونه استفاده از آن در غیر از این موضوع ممنوع و قابل تعقیب خواهد شد.

مهدی زکی پور / لرستان

کدخبر: 868952 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟