موافقت با تاسیس دو دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در کردستان

به گزارش رکنا از کردستان؛  آرمان وطن‌دوست روز شنبه ٢٧ خردادماه ١٤٠٢ در جلسه کمیته‌ فنی رسیدگی بدوی به شکایات و کمیسیون فنی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان گفت: کمیته فنی دفاتر خدمات مسافرتی به‌عنوان مرجع تصمیم‌گیری در خصوص مسائل پیرامون دفاتر خدمات مسافرتی از جمله ارزیابی فعالیت، صدور مجوز، تعلیق، لغو فعالیت و رسیدگی به شکایات این بخش تشکیل می‌شود.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری کردستان اظهار کرد: با نظر اعضای حاضر در این جلسه، برای دو مورد شکایت صورت گرفته از آژانس‌های مسافرتی استان رای صادر و ٨ دفتر نیز تعیین تکلیف شد.

او یادآور شد: همچنین در این جلسه درخواست ٣ نفر متقاضی راه‌اندازی دفتر خدمات مسافرتی و جهان‌گردی در سطح استان بررسی و با تاسیس دو دفتر از آن موافقت شد.

وطن‌دوست بر لزوم تحول در فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان تاکید کرد و افزود: عملکرد این دفاتر به‌صورت مستمر بررسی و با متخلفان و برگزارکنندگان تورهای بدون مجوز برخورد جدی خواهد شد.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری کردستان عنوان کرد: امید است با تکریم ارباب رجوع و با ارائه خدمات مطلوب و شایسته فعالان این حوزه، تعداد گردشگران و مسافران ورودی به استان افزایش یافته و رونق صنعت گردشگری کردستان بیش از پیش حاصل آید.

 

کویستان عبدالحکیمی/کردستان

کدخبر: 901292 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟