کتاب استاد سید محمد بطحایی هنرمند برجسته هشترودی تا مهر ماه سال جاری چاپ می شود

به گزارش رکنا از هشترود؛ علی رضا توری  با اعلام این خبر افزود: استاد سید محمد بطحایی یکی از هنرمندان برجسته هشترودی است که باعث افتخار منطقه هشترود و حتی استان و کشور می باشد .

وی ادامه داد: این هنرمند بیش از ۴۰ سال  عمر خود را جهت آموزش هنر در رشته های نقاشی و تاتر و بازیگری صرف کرده است و توانسته که در حال حاضر بیش از ۱۵۰ نفر هنرمند در رشته نقاشی و تاتر به جامعه هنری تحویل دهد.

فرماندار هشترود در ادامه از کتاب آماده به چاپ استاد بطحایی خبر داد و افزود: این کتاب ارزشمند با نام "سنگ هاو رنگ ها"با کمک و مساعدت فرمانداری تا مهر ماه چاپ خواهد شد.

توری ضمن آرزوی صحت وسلامتی به استاد برجسته هشترودی خاطر نشان کرد:به زودی  تمام آثار نقاشی و تابلوهای نفیس این استاد در محلی جمع آوری شده و به صورت موزه ونمایشگاه در معرض دید عموم علاقمندان و همشهریان قرار خواهد گرفت و انشالله این موزه در اسرع وقت  با دستان خود استاد افتتاح خواهد شد.

 

سید محمد بطحایی نیز در سخنانی کوتاه از محبت و ابراز لطف فرماندار و دیگر مسئولان شهرستانی که به هر طریقی جویای احوال این هنرمند می شوند   تشکر کرد و اعلام آمادگی نمود  که هر زمان محل مورد نظر آماده شد  کلیه تابلوهای ارزشمند و بی نظیر خود را به این موزه انتقال دهد.

گفتنی است : استاد سید محمد بطحایی یکی از هنرمندان برجسته وصاحب سبک و مشهور هشترود به علت بیماری در بستر بیماری است.

اسماعیل رحیمی / هشترود 

کدخبر: 900993 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟