بوستان بانوان و مادر و کودک در قزوین افتتاح شد
به گزارش رکنا ازقزوین، مهدی صباغی شهردار قزوین دراین مراسم افزود: بوستان مادر و کودک از محل عوارض شهرداری ساخته شده و برای احداث آن ۵۵۰ میلیارد ریال و همچنین برای ابر پروژه رینگ یا کمربندی شرقی نیز یک‌هزار میلیارد هزینه شده است.
وی افزود: مردم باصفا و صبور جنوب شهر قزوین در گذشته با صبوری کامل مشکلات را تحمل کردند و ما رسالت داریم با توزیع مناسب امکانات زمینه برخورداری همگان را از خدمات شهری مهیا کنیم.

شهردار قزوین افزود: مجموعه مدیریت شهری قزوین دست به دست هم داده‌ تا برای خدمت رسانی به مردم و آسایش آنها کاری کنند چرا که حق مردم قزوین خیلی بیشتر از این‌ها است.

وی در ادامه گفت: به زودی نیز عملیات احداث پارک ۱۸ هکتاری خانواده در قزوین آغاز خواهد شد.

شهردارقزوین با بیان اینکه مردم امروز به نشاط و شادابی نیاز دارند، یاد آور شد: باید محیط‌های سالم و تفرج‌گاه‌ها را افزایش داده و در این راستا پروژه‌های مختلفی به زودی افتتاح می شود و یا مراحل ساخت آن آغاز خواهد شد.

صباغی یادآورشد: احداث استخر در جنوب شهر قزوین و ساخت و تکمیل تالار شهر برای اجرای برنامه های هنری مانند نمایش در دست اجراست که می تواند خبر خوبی برای هنرمندان باشد.

photo_2023-05-31_13-39-10

وی گفت: بوستان مادر و کودک با ۵۵ میلیارد تومان عوارض مردم ساخته شده و امیدواریم بتواند رضایت مردم منطقه جنوب شهر را جلب کند.

صباغی تصریح کرد: احداث کمربند سبز قزوین ۱۰۰۰ میلیارد تومان هزینه دارد و می تواند گره گشای مشکلات شهروندان باشد.

صباغی بیان کرد: مردم به شادی و نشاط نیاز دارند و باید محیط های سالم و مفرحی داشته باشند باید تفرج گاهها زیاد شود.

photo_2023-05-31_13-39-14

وی گفت: کلنگ پارک ۱۸ هکتاری خانواده بزودی به زمین زده می شود و  در مینودر سه هکتار دیگر اضافه شده و بوستان بانوان را توسعه خواهیم داد تا بانوان براحتی تفریح کنند.

این بوستان همچنین دارای چندین ساختمان اداری، ورزشی، کوشک، ساختمان های ورودی، انبار و استراحت کارگری، سرویس های بهداشتی، چایخانه،  مسیر نمایشگاهی و ۴۴۲ متر زمین بازی کودکان،  مسیر دوچرخه سواری و پیاده روی، میدانچه سلامت و آب نماست.

بوستان بانوان و مادر و کودک قزوین با 4.3 هکتار مساحت با 55 میلیارد تومان اعتبار ساخته شده و دارای ایستگاه دوچرخه سواری، رینگ پیاده روی، اتاق مادر و کودک، سالن تخصصی ورزش های هوازی و سالن بدن سازی، زمین های بازی کودکان، زمین های ورزشی بدمینتون، والیبال، فضاسازی آموزشی، امفی تئاتر روباز برای برگزاری نمایش و آلاچیق های تفریحی و پارکینگ خودرو است.

photo_2023-05-31_14-12-55

افتتاح+2

photo_2023-05-31_15-51-24

11

لیلا بیگدلی/قزوین

 

 

 

 

 

کدخبر: 897242 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟