انهدام باند سارقان احشام در دورود

به گزارش رکنا از لرستان؛ سرهنگ" جمشید سیاه منصور"در اینباره بیان داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت احشام در یکی از روستاه های شهرستان دورود رسیدگی به موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا ماموران پاسگاه سیلاخور این فرماندهی با تلاش شبانه روزی و اقدامات هوشمندانه پلیسی موفق شدند باند 3 نفره ای از سارقان احشام را شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی آن ها را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان دورود با اشاره به این که متهمان دستگیر شده در تحقیقات اولیه انجام شده تاکنون به 7 فقره سرقت احشام اعتراف کردند تصریح کرد: تحقیقات جهت کشف سرقت های احتمالی دیگر متهمان و تکمیل پرونده کماکان ادامه دارد.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: در بررسی های انجام شده مشخص شد سرقت هایی که توسط این سارقان صورت گرفته از اماکن و دامداری های با ضریب پایین امنیتی بوده لذا به دامداران و صاحبان احشام توصیه می شود نسبت به مقاوم سازی ، ارتقاء حفاظت فیزیکی و استفاده از تجهیزات ضدسرقت در محل نگهداری دام ها اقدام کنند تا شاهد وقوع این گونه سرقت ها نباشیم.

 

مهدی زکی پور / لرستان

کدخبر: 895458 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟