شورای بخشداران به ریاست استاندار لرستان تشکیل جلسه داد

به گزارش رکنا از لرستان؛ فرهاد زیویار در ارین رابطه اظهار داشت: در این جلسه مراوده و تبادل‌نظر ۳۴ بخش استان انجام پذیرفت و  گزارش اقدامات حوزه معاونت سیاسی ارائه گردید.

استاندار لرستان گفت: در این جلسه  بر موضوع کار جهادی، نه کار اداری، تاکید شد و این عبارت به معنای این است که مدیران در دولت سیزدهم نباید صرفا به ساعت اداری ۸ تا ۲ بعد از ظهر اکتفا کنند بلکه لازم است برای رسیدگی به مشکلات مردم و وجود گره هایی که در سر راه است،مدیران دستگاههای اجرایی مقداری بیشتر از حد معمول و در چهارچوب قواعد اداری پیگیری کنند.

 وی افزود : در این جلسه همچنین گزارشی از عملکرد دهیاران از طرف مدیر کل محترم امور روستایی معاونت عمرانی ارائه گردید و در خصوص نحوه انتخاب دهیاران بحث و تبادل نظر شد.

 فرهاد زیویار خاطرنشان کرد : در بخش مناسبات فرهنگی با تاکید بر پیگیری کنگره شهدا که جزء مأموریت‌ها و کارهای اساسی استان لرستان است، مباحث مربوط به هویت، حاشیه نشینی و مبارزه با فقر و فقر مطلق از موضوعاتی بود که در حوزه دفتر امور اجتماعی استانداری لرستان مطرح شد.

استاندار لرستان با اشاره به شعار سال، مهار تورم و رونق تولید، اظهار داشت: در سطح استان برنامه هایی در رابطه با این موضوع تدارک دیده شده و در این جلسه به تشریح شعار مردمی سازی در دولت پرداخته شد که به این منظور لازم است در سطح استان متناسب با مرکز ساز و کار و ساختار اداری مناسب تدارک دیده شود.

 

مهدی زکی پور / لرستان

کدخبر: 889994 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟