استان گیلان پرچمدار رویدادهای دریایی و ساحلی کشور

به گزارش رکنا از گیلان، امین جلائی سرپرست هیأت دریایی و ساحلی گیلان در  نشست هماهنگی نخستین جشنواره ورزش‌های دریایی و ساحلی شمال ایران که در رشت برگزار شد، ضمن تشکر از همکاری‌های صورت گرفته و هم‌افزایی دستگاه‌های متولی، گیلان را پرچمدار رویدادهای بزرگ دریایی و ساحلی شمال ایران دانست و تاکید کرد: با توجه به پتانسیل‌های مناسب گیلان باید فضای مملوء از نشاط اجتماعی را برای مردمان استان به ارمغان بیاوریم. 

وی با تکیه به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص دریاها که هدف اصلی تأسیس فدراسیون بوده است، اظهار کرد: باید ظرفیت‌های دریا به فرهنگ عمومی تبدیل شود و همواره این کلیدواژه مورد توجه هیأت در استان گیلان است. 

در ادامه این نشست، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان توجه به برنامه‌ریزی در حوزه دریاها و سواحل و علی‌الخصوص نشاط اجتماعی را حائز اهمیت دانست و حمایت خود را از اینگونه جشنواره‌ها اعلام کرد. 

دکتر نیازمند ضمن تاکید بر حفظ ارزش‌ها، تفکر به موضوعات فرهنگی و نیز ظرفیت‌های خوب گیلان در حوزه‌های مختلف را موهبت الهی دانست و از جوانان، بویژه جامعه ورزش‌های دریایی و ساحلی درخواست کرد که طرح‌های سازنده و مؤثر در این حوزه را ارائه دهند. 

گفتنی است نخستین جشنواره ورزش‌های دریایی و ساحلی شمال ایران ۱۸ خردادماه در استان گیلان برگزار خواهد شد.

مرجان گودرزی /گیلان 

کدخبر: 889230 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟