تمدید مهلت ارسال آثار در رویداد جایزه جوانی جمعیت

به گزارش رکنا از اردبیل، افسانه جهانی با اعلام این خبر گفت: در راستای اجرای ماده ۱۹ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، رویداد جایزه جوانی جمعیت همزمان با سراسر کشور در استان اردبیل هم با محوریت رشد ازدواج و فرزندآوری و با شعار سهم من از جوانی ایران در هفت بخش دستگاه‌های اجرایی، رسانه، سازمان‌های مردم‌نهاد، شرکت‌ها و موسسات خصوصی، مدیران و نخبگان و خانواده در حال اجرا است.

وی افزود: مهلت ارسال فرم مربوط به شاخص‌های عمومی و تخصصی توسط دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌های مردم‌نهاد و شرکت‌ها و موسسات خصوصی و همچنین ارسال آثار در قالب نقاشی، کلیپ، انیمیشن، موشن‌گرافی، مقاله و معرفی نخبگان و خانواده‌های موفق در عرصه فرزندآوری تا ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ تمدید شده است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل ادامه داد: هدف از برگزاری این رویداد پایش و ارزیابی عملکرد نهاد‌های متولی قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، شناسایی مدیران، نخبگان و خانواده‌های موفق در عرصه فرزندآوری و انتخاب برترین‌ها است.

جهانی اظهار کرد: آموزش و آگاهی‌بخشی کارکنان در مورد قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و بحران سالخوردگی جمعیت، فرهنگ‌سازی در راستای افزایش جمعیت، جلوگیری از طلاق، تشویق به ازدواج و فرزندآوری و تسهیل و تشویق مادری از جمله شاخص‌های عمومی مربوط به نهاد‌های متولی قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت است.

وی با بیان این‌که ارسال آثار و معرفی نخبگان و خانواده‌های موفق از طریق پیام‌رسان ایتا به شماره ۰۹۳۰۴۷۲۴۶۲۸ و ایمیل women@ostan-ar.ir امکان‌پذیر است، تصریح کرد: برگزیدگان رویداد جایزه استانی جمعیت به مرحله نهایی راه یافته و از برگزیدگان ملی هم در هفته جمعیت تجلیل می‌شود.

 

کدخبر: 887551 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟