مراسم معارفه معاون توسعه مدیریت بنیاد قزوین برگزار شد

به گزارش رکنا ازقزوین، آیین معارفه اسلام رجبعلی فرزند شهید محمدحسین رجبعلی به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با حضور سمیه اسمعیلی مدیرکل و اعضای شورای معاونان بنیاد استان برگزار شد.

در این مراسم، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین ضمن قدردانی از زحمات یداله محمدبیگی معاون سابق توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد استان قزوین، حکم معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین را به اسلام رجبعلی تقدیم و از درگاه خداوند متعال، توفیق روزافزون برای ایشان مسئلت کرد.

اسمعیلی در مراسم فوق، با آرزوی قبولی طاعات و عبادات و تبریک پیشاپیش عید سعید فطر، گفت: امیدوارم از فیوضات این ماه پربرکت و معنوی استفاده لازم را برده و ذخیره یکساله خود را از آن گرفته باشیم.

وی به زحمات چندین ساله محمدبیگی در دوران مسئولیت اشاره کرد و افزود: انصافا ایشان در دوران مسئولیت تمام تلاش خود را برای به سرانجام رساندن فعالیت‌ها و رضایت جامعه ایثارگری صرف کرد که جا دارد از زحماتشان تشکر و قدردانی کنیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با تبریک انتصاب رجبعلی به عنوان معاون جدید توسعه مدیریت، گفت: با توجه به تجربه کاری ایشان در واحد امور حقوقی بنیاد، انتظار داریم با تمام توان برنامه‌ها و فعالیت‌های حوزه توسعه مدیریت را فعال‌تر از گذشته پیش ببرند.

در ادامه مراسم، اسلام رجبعلی گفت: خداوند را شاکرم که مورد عنایت مدیرکل قرار گرفتم و امیدوارم در این راه با تعامل و همکاری همکاران و بهره‌گیری از تجربیات تخصصی این عزیزان در انجام امور موفق باشیم.

وی افزود: در این مسیر سعی می‌کنم ماموریت محول شده را تا آنجایی که در توانم است به سرانجام برسانم و در این امر نیازمند حمایت‌های مدیرکل و همفکری تمام همکاران هستم.

photo_۲۰۲۳-۰۴-۲۰_۰۰-۳۵-۵۶

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: از همکاران تقاضا دارم از باب امر به معروف و نهی از منکر هر موضوع، پیشنهاد و انتقادی دارند به بنده اعلام کنند تا در حد توان آنها را مورد توجه قرار دهم.

این مقام مسئول عدم پیگیری و نظم در کارها را بزرگترین ضعف بخش مدیریت کشور دانست و افزود: مدیران و کارکنان در مجموعه‌های خود اهداف خوبی را تعیین کرده و برای آن برنامه‌ریزی نیز می‌کنند، اما معمولا پیگیری و نظارت لازم برای به سرانجام رساندن آنها، صورت نمی‌گیرد.

رجبعلی ادامه داد: اگر نظارت و پیگیری در کارها به صورت مستمر و مداوم وجود داشته باشد قطعا هر برنامه‌ای به نتیجه می‌رسد و در صورت عدم وجود همین نظارت و پیگیری حتی بزرگترین برنامه‌ها ابتر مانده و به فراموشی سپرده می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: همواره تلاش خواهم کرد با پیگیری و نظارت صحیح و به‌موقع، گام‌های مثبتی در این مسیر بردارم.

گفتنی است اسلام رجبعلی پیش از این در سمت ریاست اداره حقوقی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، مشغول خدمت به جامعه ایثارگری بود.

 

لیلابیگدلی/قزوین

کدخبر: 886357 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟