دولت مصوبات مجلس را اجرایی کند/ لزوم ترمیم کابینه

دکتر محمد رشیدی در گفت و گو با خبرنگار رکنا در کرمانشاه اظهار کرد: نام گذاری متوالی سال توسط رهبر معظم انقلاب بر مباحث اقتصادی و تولید نشان از اهمیت این موضوع است چراکه تولید، ضامن اشتغال، تولید سرمایه در کشور، افزایش اعتبار پول ملی و حمایت از جوانان است.

وی افزود: توانمند سازی کشور در تولید باعث جلوگیری از واردات و کلیدی ترین مسئله و مهم امروز کشور است که باید به آن توجهی ویژه داشت.

دبیر هئیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با حمایت از تولید می توان بخش خصوصی را که رهبر معظم انقلاب همواره بر آن تاکید دارند تقویت کرد تا بتوان از رشد تورم و آسیب های اجتماعی جلوگیری کرد.

رشیدی با اشاره به نقش مجلس در حمایت از تولید ادامه داد: مجلس شورای اسلامی نیز همواره بر این موضوع تاکید داشته و تاکنون در مباحث مختلفی همچون تولید و جهش مسکن و دانش بنیان طرح های را مصوب کرده است هرچند گلایه های نیز از دولت درخصوص عدم اجرای مصوبات مجلس وجود دارد.

وی افزود: در بحث تولید مسکن می توان گفت در کنار آن 200 شغل ایجاد می شود و علاوه بر این با کاهش قیمت مسکن، ارزش پول ملی افزایش پیدا می کند اما متاسفانه دولت در این زمینه خوب عمل نکرده است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس در هر زمینه ای که ارزش پول ملی را افزایش دهد ورود خواهد کرد گفت: حمایت مجلس کنونی از دولت طی ادوار مختلف بی سابقه بوده است و در مقابل انتظار داریم دولت نیز مصوبات مجلس را اجرایی کند.

رشیدی با انتقاد مجدد از عدم اجرای مصوبات بیان کرد: عدم پرداخت حق مناطق جنگی به بازنشستگان یکی از این موارد است که دولت باید عمل کند.

وی در پایان با تاکید مجدد حمایت مجلس از دولت درجهت رشد اقتصادی کشور گفت: از دولت انتظار داریم کابینه را با بهره گیری از جوانان انقلابی متخصص، توانمند و کارآمد ترمیم کند.

نازی حاجی علی اکبری/ کرمانشاه

 

کدخبر: 884049 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟