حذف حق منطقه جنگی شاغلین قابل قبول نیست/ موضع ما جدی و مطالبه خواهیم کرد

به گزارش خبرگزاری رکنا از کرمانشاه، دکتر محمد رشیدی درخصوص صدور رای دیوان عدالت اداری مبنی بر حذف حق منطقه جنگی کارمندان اظهار داشت: متاسفانه دیوان عدالت اداری براساس یک رای حق منطقه جنگی شاغلین را حذف و سازمان برنامه بودجه نیز براساس این رای، آن را به تمامی دستگاه ها در شش استان مرزی ابلاغ کرده است.

وی افزود: یقینا از این موضوع غافل بوده اند و برداشت غلطی داشته اند از این حق چراکه حق منطقه جنگی برای جبران عقب ماندگی ها در طول دوران جنگ است.

دبیر هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در استان های مرزی عقب ماندگی های در توسعه وجود دارد و این حق منطقه جنگی مصوبه مجلس است که چند سال درحال پرداخت بوده و حتی پرداخت این حق برای بازنشستگان نیز در مجلس مصوب و به تایید شورای نگهبان رسیده است.

رشیدی با بیان اینکه این موضوع برای بنده بعنوان نماینده کرمانشاه به هیچ عنوان قابل قبول نیست و مطالبه خواهیم کرد گفت: دکتر قالیباف ریاست محترم مجلس تلاش بسیاری برای این موضوع داشتند و در بودجه مد نظر قرار دادند و بیشک در این موضوع نیز همکاری خواهند کرد.

نماینده کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در پایان تاکید کرد: استان هایی، هشت سال درگیر جنگ بودند و از توسعه عقب افتاده اند لذا باید برای آنان جبران شود اما متاسفانه حتی حداقل کمکی که برای جبران بود را حذف کردند، موضع ما در این خصوص جدی است و دنبال این حق خواهیم بود.

نازی حاجی علی اکبری/ کرمانشاه

 

کدخبر: 824128 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟