همه آحاد مردم برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین در راهپیمایی روز قدس شرکت خواهند کرد

به گزارش رکنا از هشترود؛ علی رضا توری که در جلسه هماهنگی شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس این شهرستان   صحبت می کرد با  اشاره به اینکه راهپیمایی روزجهانی  قدس از اهمیت خاص و ویژه‌ای برای جهان اسلام برخوردار است افزود: روز قدس، روز حمایت از مردم مظلوم فلسطین و روز مرگ بر رژیم کودک‌کش صهیونیستی است و در این روز مردم ولایتمدار شهرستان هشترود  با حضور حماسی خود در این راهپیمایی، بار دیگر مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و دشمنان ایران اسلامی  از جمله آمریکا و اسرائیل  خواهند زد.

وی  گفت: ملت ایران و دیگر مسلمانان جهان براساس اعتقاد دینی وظیفه خود می دانند که بحث روز قدس را با تعهد و حساسیت افزون تری پیگیری و راهپیمایی روز قدس را با شکوه برگزار کنند.

فرماندار هشترود خاطر نشان کرد: به طور یقین مردم ایران اسلامی در روز قدس مانند سالهای گذشته حضور پرشوری خواهند داشت وبه جهانیان نشان خواهند داد که مردم ایران اسلامی همیشه پشتیبان مردم مظلوم فلسطین   هستند وتا آزادی قدس شریف به حمایت خود از این مردم ستمدیده ادامه خواهند داد.

 روز جهانی قدس، نماد وحدت و همدلی مردم جهان با ملت ستمدیده و مظلوم فلسطین است.

امام جمعه هشترود  نیز در ادامه این جلسه گفت: دشمنان از جمله رژیم جعلی اسرائیل باید بدانند که قدس شریف به عنوان اولین قبله مسلمانان جهان و پاره تن اسلام است و همه مسلمانان جهان از آن حمایت خواهند کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حاج حسن جعفریان ادامه داد : مردم کشور عزیز ما با همتی والا و فریادی رسا، احساس همدردی، وحدت و مسلمانی خود یک بار دیگر با شور و اشتیاق به میدان خواهند آمد و در راهپیمایی روز قدس شرکت خواهند کرد.

گفتنی است : راهپیمایی عظیم روز جهانی قدس  با شرکت اقشار مختلف مردم ولایت مدار و شهید پرور هشترود  ،  روز جمعه این هفته ،  ساعت ۱۱ صبح از مقابل اداره آموزش و پرورش به سمت مسجد جامع برگزار خواهد شد.

اسماعیل رحیمی / هشترود 

کدخبر: 883703 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟