مشهد یکپارچه آماده راهپیمایی روز قدس/ اجرای برنامه های متعدد در حمایت از مردم فلسطین

به گزارش خبرنگار رکنا از مشهد، آخرین جمعه ی مبارک ماه رمضان به عنوان روز قدس انتخاب شده است تا مسلمانان جهان و دولت های اسلامی طی مراسمی، همبستگی بین المللی خود را در حمایت از حقوق قانونی مردم فلسطین اعلام نمایند و با پیوستن به یکدیگر، دست این رژیم غاصب و پشتیبانان آن را از سر ملت فلسطین کوتاه نمایند. 

ملت ایران برای به جا آوردن شعائر دینی و ارزش های انقلابی و برای حمایت از ملت مظلوم فلسطین همیشه در صحنه بوده و هستند. 

در آخرین آدینه ماه رمضان مردم مشهد بار دیگر بیرق حقانیت و دادخواهی ملت مظلوم فلسطین را به اهتزاز درآوردند تا فریاد استغاثه مردمی که ظلم صهیونیسم جهانی را بر دوش می کشند به گوش انسان های آزاده جهان برسانند.

با فروکش همه گیری ویروس کرونا در کشور و کاهش شایان توجه آمار مبتلایان، امسال راهپیمایی روز جهانی قدس پس از دوسال وقفه به دلیل شیوع کرونا با حضور پرشور مردم مشهد و هم گام با همه ملت‌های عدالت خواه جهان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در حال برگزاری است. 

توزیع پوستر، پرچم فلسطین و حزب الله لبنان در مقابل جایگاه نماز جمعه و جانمایی پرچم بزرگ فلسطین در صحن پیامبر اعظم(ص) حرم مطهر رضوی، آذین بندی خودرو و نصب پرچم های فلسطین و مقاومت اسلامی و تصاویر شهید حاج قاسم سلیمانی، دعوت از هنرمندان برای خلق آثار هنری از قدس و فلسطین ، برپایی نمایشگاه ....از جمله برنامه های روز قدس در مشهد است.

اجرای سرود، نصب پرچم بزرگ فلسطین در میدان فلسطین و میدان بیت المقدس مشهد، فضاسازی شهری و برجسته سازی نمادهای قدس شریف، تهیه محتوا و پخش از تلویزیون های شهری، برپایی نمایشگاه و مسابقه کاریکاتور در عرصه میدان شهدای مشهد و برگزاری جشنواره چندرسانه ای قدس و فلسطین از دیگر برنامه های امروز در این شهر است.

راهپیمایان از ساعت ۹صبح پس از طی مسیر از میدان پانزده خرداد به طرف حرم رضوی در رواق امام خمینی (ره) و دیگر صحن‌های حرم مطهر رضوی اجتماع خواهند کرد تا علاوه بر ایراد سخنرانی و قرائت قطع نامه در این مراسم، نماز جمعه به امامت سید احمد علم الهدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه مشهد برگزار شود.

کدخبر: 775265 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟