تلاش دستگاه های مختلف برای میزبانی شایسته از مسافران نوروزی در اصفهان

به گزارش رکنا از اصفهان؛ علی قاسم زاده اظهار کرد: بر اساس رتبه‌بندی اعلام شده، اصفهان پس از مشهد، رتبه دوم کشور در اقامت مسافران را به خود اختصاص داده است.

او با اشاره به اقدامات ویژه شهرداری اصفهان برای استقبال از نوروز ۱۴۰۲ افزود: در این مدت تلاش شد برای اسکان گردشگران، امور فرهنگی و زیباسازی خدمات و برنامه‌های خوبی برای مسافران ارائه شود.

شهردار اصفهان با بیان اینکه این رویدادها و برنامه‌ریزی‌ها بازتاب خوبی داشته و شور و نشاط در شهر را دوچندان کرده است، گفت: این موضوع هم از لحاظ فرارسیدن بهار طبیعت و هم از نظر خدماتی که برای زیباسازی انجام شده است، نمایان است.

قاسم‌زاده با تاکید بر اینکه تمامی این خدمات با تلاش و همت صدها نفری کارکنان شهرداری ارایه شده است، گفت: قدردان زحمات نیروهای شهرداری، راهور، فراجا، میراث فرهنگی، هلال احمر و سایر نهادهای مرتبط هستیم که دست به دست هم دادند تا اصفهان حق میزبانی خود را به خوبی ادا کند.

شهردار اصفهان با اشاره به تلاقی نوروز و ماه مبارک رمضان خاطرنشان کرد: امسال بسترهایی فراهم شد تا بهانه‌ای برای روزه‌خواری علنی در سطح شهر نباشد.

او تصریح کرد: علاوه بر اینکه اداره اماکن فراجا مکان‌هایی را برای پذیرایی از میهمانان معرفی کرد، شهرداری اصفهان نیز در محل‌های پر رفت و آمد همچون میدان امام (ره)، فضاهای محصوری را برای تغذیه مسافران که عذر شرعی دارند در نظر گرفت.

قاسم‌زاده خاطرنشان کرد: در مجموعه شهرداری تلاش کردیم حق میزبانی از مسافران نوروزی را به خوبی ادا کنیم تا مسافران لحظه‌های خوبی را در اصفهان سپری کنند.

بهمن راعی/ اصفهان

کدخبر: 881110 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟