شهدا گنجینه ارزشمند و فراموش نشدنی انقلاب اسلامی ایران هستند

به گزارش رکنا از ایلام؛ سرهنگ رستمی در دیدار با خانواده شهید هاشم نظری به مناسبت روز شهداء، اظهار داشت: وظیفه همه ما این است که همچون گذشته راه شهداء را ادامه دهیم تا خواسته و سفارش آنان که همانا ‏حفظ نظام و پیروی از ولایت فقیه بوده را جامعه عمل بپوشانیم.‏

وی افزود: شهدا ءگنجینه ارزشمند و فراموش نشدنی انقلاب اسلامی ایران هستند و به برکت خون شهدای عزیز و دعای خیر پدران و مادران همسران وفرزندان شهداء است ، که این نظام و انقلاب پابرجاست.

فرمانده مرزبانی ایلام گفت: آرامش و امنیت امروز جامعه به برکت خون شهیدان به دست آمده است و شهیدان با راهی که انتخاب کردند به دیدار معشوق شتافتند تا ما و کشورمان در امنیت کامل باشیم و اگر جانفشانی و ایثار این عزیزان نبود امنیت پایدار جامعه هرگز محقق نمی شد.

سرهنگ رستمی در ادامه توجه و رسیدگی به مشکلات خانواده شهداء را از اولویت های مهم دانست و بیان کرد: خانواده شهداء بزرگترین نماد صبر و استقامت در جامعه هستند و حل مشکلات این عزیزان از اولویت ها و اهم وظایف ماست.

فرمانده مرزبانی ایلام با تاکید بر اینکه امروز هم باید فرهنگ ایثار و شهادت را زنده نگه داریم و به نسل های بعدی انتقال دهیم، افزود: مرور حوادث رخ داده در طول دوران پر افتخار انقلاب اسلامی نشان می‌دهد که همچنان فرهنگ ایثار و شهادت نجات بخش کشور از تلاطم هایی است که دین ما، ملت ما و امام ما را تهدید می کند.

وی با بیان اینکه پاسدار فداکاری های عظیم و رشادت های شهیدان والامقام هستیم، گفت: شهیدان، حق بزرگی بر گردن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارند و آحاد مردم و مسئولان، مدیون این ایثارگران هستند و انشاءالله همگی، دست در دست هم خواهیم داد تا ضمن احیاء و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، راه پاک آنان ادامه یابد.

کوثر موسوی/ایلام 

کدخبر: 878261 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟