دیدار مدیرکل بنیاد شهید استان ایلام با سرپرست شرکت غله به مناسبت روز شهید

به گزارش رکنا از ایلام : جمال اسدی گفت: تکریم خانواده معظم شهدا و ایثارگران که با درک ضرورت و لزوم دفاع از وطن، به ندای «هل من ناصر ینصرنی» حضرت امام خمینی(ره) لبیک گفتند و با الهام از مفاهیم والای جهاد و شهادت و نثار جان خویش، الفبای جوانمردی، ایثار و عدالت را معنا بخشیدند. 

وی افزود:خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران امروز با تمام وجود همانند شهدای خود در برابر نقشه و برنامه‌ریزی‌های دشمن ایستادگی و نقشه‌های آن‌ها را نقش برآب کردند.

سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی استان ایلام نیز  در این دیدار گفت: شهدا و ایثارگران به عنوان ضامن امنیت و راهگشای مسیر سعادتمندی ما بعد از انقلاب بوده اند.

سعید شریفی افزود: شهدا حلقه مففوده جامعه کنونی به ویژه در بین نسل جوان و نوجوان هستند و انس این قشر با شهدا و آرمان های والای شهدا ضروری است.

وی تاکید کرد: وظیفه ما در قبال شهدا و ایثارگران و تبیین جایگاه و رشادت های آنها در میدان نبرد برای نسل جدید سنگین و خطیر است.

شریفی به وضعیت تامین کالاهای اساسی ایام نوروز و ماه مبارک رمضان نیز اشاره کرد و ادامه داد: ایجاد امنیت معیشتی بازار و تامین کالاهای ضروری و پرمصرف در دستور کار این شرکت قرار گرفته است و برای این مناسبت ها استان ایلام هیچ مشکلی در تامین و توزیع اقلام ضروری بازار از جمله برنج و شکر ندارد.

کوثر موسوی/ایلام 

 

کدخبر: 877900 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟