برگزاری جشن بزرگ نیمه شعبان در استان ایلام

 به گزارش رکنا از ایلام : شهزاد علیدادی سرپرست  حوزه علمیه خواهران ایلام از برپایی غرفه حوزه علمیه خواهران و غرفه مشاوره فرزند آوری ورشد جمعیت با همکاری سازمان بسیج طلاب استان و مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری ایلام، در ساعت اولیه صبح چهارشنبه و همزمان با نیمه شعبان خبر داد.

وی بیان داشت : علیرغم بارش رحمت الهی از همان ابتدای آغاز جشنواره، حضور آگاهانه و بابصیرت مردم استان ایلام در این آیین معنوی که برای اولین بار و به صورت گسترده و ۱۰ ساعته در سطح کشور برگزار می شود، بسیار چشمگیر و جالب توجه بود.

سرپرست حوزه علمیه خواهران افزود: غرفه حوزه علمیه خواهران پاسخگوی مسائل شرعی ،تبیین حجاب و عفاف و مشاوره مذهبی بانوان و  توزیع پک فرهنگی وپخش انواع نذورات جهت پذیرایی از مراجعه کنندگان،تا پایان این جشن بزرگ فعالیت دارد.

در این جشنواره باشکوه، بیش از ۴۰ غرفه مختلف برپا شده است و شش ایستگاه صلواتی نیز نذورات مردمی را بین مراجعین و بازدیدکنندگان توزیع می کنند.

در این جشنواره، هر یک ساعت یکبار قرعه کشی برگزار و جوایز ارزنده‌ای اهداء می شود و با توجه به فصل درختکاری، نهال رایگان نیز در بین مردم توزیع می گردد.

گفتنی است؛ این جشنواره باشکوه با تدبیر و ابتکار تبلیغات اسلامی استان ایلام و همکاری و همراهی گروههای مردم نهاد و سایر دستگاهها و نهادهای استان برنامه ریزی شده و هم اکنون در حال اجراست و تا ساعت ۲۰ شب نیز ادامه دارد.

کدخبر: 875868 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟