احداث بزرگترین پارکینگ طبقانی کشور در مرقد حضرت عبدالعظیم حسنی

به گزارش رکنا از قزوین ، اکبر نیکزاد در آیین تودیع و معارفه مدیران کل قدیم و جدید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین افزود: تاکنون از سوی ارزیابان بنیاد مسکن وضعیت ۳۰ هزار واحد مسکونی آسیب دیده از زلزله برای بهسازی مورد ارزیابی قرار گرفته است.

نیکزاد با اشاره به هم افزایی دستگاه ها و نهادها برای بازسازی واحدهای آسیب دیده از زلزله،اظهار کرد: در همین راستا میلگرد و سیمان مناطق زلزله زده را از بنیاد مستضعفان تامین کرده ایم و در اختیار زلزله زدگان قرار می گیرد.

وی در رابطه با آغاز فعالیت ستاد بازسازی روستایی نیز عنوان کرد: در ۲۳ منطقه کشور ستاد بازسازی فعال شده که آخرین آن در منطقه زلزله زده خوی است و با همکاری دستگاه های ذیربط اقدامات موثری انجام شده است.

نیکزاد اضافه کرد: ۴۰ هزار روستای بالای ۲۰ خانوار در سطح کشور وجود دارد که طرح هادی در این روستاها اعمال شده است.

وی در ادامه عنوان کرد: با اجرای طرح هادی بسیاری از مشکلات در روستا ها رفع شده است.

14011210000422_Test_PhotoN

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به وجود بیش از پنج میلیون واحد مسکن روستایی در کشور،گفت: هدف گذاری شده تا سال ۱۴۱۰ مقاوم سازی همه خانه های روستایی کشور را جشن بگیریم.

وی اظهار کرد: میزان مقاوم سازی خانه های روستایی در قزوین بیش از ۶۰ درصد است و امیدواریم جشن مقاوم سازی روستاهای این استان را یک تا دوسال زودتر برگزار کنیم.

نیکزاد با بیان اینکه خدمت رسانی به مردم از سوی نهاد انقلابی بنیاد مسکن یک توفیق و افتخار بزرگ برای ماست، اظهار کرد: توجه به نوسازی بافت های فرسوده روستایی مشق شب ماست و حتی یک کشته بر اثر زلزله به دلیل زلزله نیز برای ما زیاد است.

در پایان این مراسم از خدمات اصغر گونجی مدیرکل قبلی بنیاد مسکن استان قزوین تجلیل و فرهاد سبحانی به عنوان مدیرکل جدید این دستگاه معرفی شد.

 

لیلا بیگدلی/قزوین 

کدخبر: 873882 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟