آغاز عملیات احداث ۲۸۰ واحد مسکن ملی در نمین

به گزارش رکنا از اردبیل، ، طیب امینی با بیان اینکه برای احداث مسکن ملی در این شهرستان بیش از ۷۰ هکتار زمین در شهر آبی بیگلو، نزدیک به ۳۰ هکتار در شهر عنبران و ۱۰۰ هکتار زمین در شهر نمین تامین شده است، افزود: در راستای اجرای این طرح ملی و تامین مسکن اقشار مختلف در شهرستان نمین، در کنار انبوه سازان، زمین مورد نیاز برای افراد نیز تامین می‌کنیم تا ساخت و ساز به صورت انفرادی و طبق برنامه و مقررات لازم ادامه یابد.

فرماندار نمین همچنین درخصوص توسعه فضا‌های آموزشی به تناسب توسعه ساخت و ساز واحد‌های مسکونی گفت: ۱۱ باب مدرسه در این شهرستان با ۷۴۰ میلیارد ریال اعتبار در حال احداث است که ۲ باب آن برای افتتاح در دهه فجر امسال آماده است و بقیه در آینده افتتاح خواهد شد.

امینی همچنین با اشاره به تعدد گلخانه‌ها در این شهرستان گفت: مجوز احداث گلخانه‌های کوچک، یکروزه صادر می‌شود و برای این طرح‌های تولیدی و اشتغالزا از محل تبصره ۱۶، مبلغ ۶۵۰ میلیارد ریال اعتبار تامین شده و آماده پرداخت است.

فرماندار نمین همچنین از آماده افتتاح بودن ۴۳ طرح عمرانی و اقتصادی با ۱۴ میلیون و ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار و سرمایه‌گذاری در این شهرستان به میمنت دهه فجر خبر داد و گفت: این حجم سرمایه‌گذاری عمرانی و اقتصادی طی ۱۰ سال گذشته در نمین بی‌سابقه است و با افتتاح این طرح‌ها برای ۸۲۰ نفر شغل ایجاد خواهد شد.

 

 

کدخبر: 866793 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟