شست هم اندیشی برگزاری آزمون استخدامی شرکت فولاد تاراز چهارمحال و بختیاری توسط دانشگاه شهرکرد

به گزارش رکنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه شهرکرد - دکتر داود فروتن در ابتدای این نشست ضمن خیر مقدم به رییس و مدیران دانشگاه شهرکرد در سخنانی به معرفی شرکت فولاد تاراز چهارمحال و بختیاری پرداخت و گفت:  این شرکت از زیر مجموعه های فولاد مبارکه است و یکی از کارخانه‌های بزرگ کشور در صنعت فولاد است و در زمینه تولید ورق‌های گالوانیزه با ظرفیت ۲۶۰ هزار تن فعالیت می‌کند.

مدیرعامل شرکت فولاد تاراز چهارمحال و بختیاری گفت : در حال احداث شرکت زرین با ظرفیت ۵۰۰ هزار تن هستیم که دارای دو خط نورد ۱۴۵۰  و ۱۲۵۰ است.

دکتر داود فروتن افزود:  برای بهره برداری از شرکت زرین نیاز به۱۵۰ نیروی جدید داریم که آنها را در سه مرحله به کارگیری خواهیم نمود و از همین رو از دانشگاه شهرکرد تقاضا نمودیم که ما را در امر برگزاری آزمون استخدامی این نیروهای جدید یاری نماید.

دکتر یاسر پیرعلی در این نشست ضمن تقدیر و تشکر از مدیر عامل شرکت فولاد تاراز و خداقوت به مجموعه فولاد تاراز به معرفی اجمالی دانشگاه شهرکرد پرداخت و گفت: دانشگاه شهرکرد تجربه موفق برگزاری آزمون استخدامی شرکت فولاد سفید دشت استان چهارمحال و بختیاری را در سال ۱۴۰۰ دارد که به اذعان دستگاه های نظارتی استان  فرایند برگزاری این آزمون از ابتدا تا انتها سالم و بدون نقص برگزار شد.

رییس دانشگاه شهرکرد افزود، ما با کمک تجربه برگزاری آزمون استخدامی شرکت فولاد سفید دشت، آزمون شرکت فولاد تاراز را نیز به طور کامل و سالم برگزار خواهیم نمود.

دکتر پیرعلی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به توانمندی های دانشگاه شهرکرد گفت: این دانشگاه در زمینه کارگاه های آموزشی و انگیزشی و فضای سبز آماده همکاری با این شرکت است.

دکتر احمد کیوانی نیز در سخنانی به تشریح کلیات برگزاری آزمون استخدامی شرکت فولاد سفید دشت استان چهارمحال و بختیاری پرداخت و گفت:  فرایند آزمون شرکت فولاد سفید دشت  به صورت کاملا استاندارد برگزار شد و مراحل  آزمون شامل: آزمون کتبی ، مصاحبه علمی و طب صنعتی بود.

دکتر جاودانی و دکتر خسروی نیز به تشریح جزییات برگزاری آزمون پرداختند و به شرکت فولاد تاراز برای برگزاری سالم آزمون استخدامی این شرکت اطمینان دادند و برای برگزاری نشست های هماهنگی بیشتر برای تسریع فرایند برگزاری آزمون اظهار آمادگی نمودند.

در پایان این نشست مدیر عامل شرکت فولاد تاراز  ضمن استقبال از پیشنهادهای مطرح شده در نشست ، اظهار امیدواری کرد، آزمون استخدامی این شرکت تا بیست اسفندماه سال جاری برگزار شود و  فرایندی شبیه به فرایند برگزاری آزمون استخدامی شرکت فولاد سفید دشت استان چهارمحال و بختیاری در آن لحاظ شود.

مصیبی دهکردی - چهارمحال و بختیاری

کدخبر: 864990 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟