دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان دستاوردها،حسنات و خدمات ایران اسلامی است

به گزارش رکنا از لرستان ، دکتر زیویار در این نشست ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن شهادت امام هادی (ع) اظهار داشت: امسال ایام الله دهه فجر با ایام شریف رجب  مقارن شده است و این تقارن فرصت مناسب و مغتنمی برای تبیین دستاوردهای نظام اسلامی و بیان و توضیح ظرفیت هایی است که در طول این ۴۳ سال صورت گرفته است.

استاندار لرستان  گفت: در تاریخ انقلاب بعضی از ایام ، یوم الله هستند و باید در خصوص دهه فجر با اعتقاد به این موضوع وقت گذاشت و به تبیین دستاوردهای انقلاب پرداخت و همه موظف به انجام این کار هستند.

دکتر زیویار با اشاره به اینکه لازم است برنامه های امسال متفاوت با سالهای قبل باشد بر ضرورت همکاری و مشارکت همه دستگاهها در گرامیداشت دهه فجر تاکید کرد.

استاندار لرستان با اشاره به برگزاری جلسه هماهنگی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: ریاست اجرای برنامه های ستاد بر عهده رئیس محترم شورای تبلیغات اسلامی استان است و جلسه امروز به منظور همکاری و هماهنگی سایر دستگاه های فرهنگی و عضو با سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شده است .

وی افزود: در این جلسه کمیته های تخصصی و حوزه های مختلف گزارشات خود را در خصوص اجرای برنامه های دهه فجر ارائه کردند و انشاالله از ۱۲ تا ۲۲ بهمن و در سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی برنامه های خود را اجرا خواهند کرد.

 دکتر زیویار با اشاره به کارآمدی نظام اسلامی به دلیل پشتوانه ملی و همراهی مردم گفت: در دهه فجر امسال برنامه های مفصلی در نظر گرفته شده و انشا الله  شاهد  افتتاحیه هایی هم خواهیم بود.

مهدی زکی پور / لرستان

کدخبر: 864258 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟