ستاد مدیریت بحران کشور در لرستان برگزار شد.

به گزارش رکنا از لرستان ، جلسه ستاد مدیریت بحران کشور به ریاست دکتر وحیدی وزیر کشور، با حضور استانداران سراسر کشور به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد.

استاندار لرستان در رابطه با این جلسه گفت: با توجه به ورود سامانه بارشی جدید به کشور و برودت ناشی از این موج، جلسه ستاد مدیریت بحران کشور با محوریت بررسی وضعیت استانها و اتخاذ تصمیمات لازم برای مقابله با مشکلات احتمالی برگزار شد.

دکتر زیویار افزود: در جلسه امروز گزارشی از وضعیت تردد در راه های سطح استان و همچنین مصرف انرژی ارائه شد .

وی اظهار کرد: بر اساس این گزارش به دلیل بارش برف تردد در محورهای شهرستان دلفان با زنجیر چرخ و تجهیزات مورد نیاز امکان پذیر است که در همین راستا اکیپ های خدمات رسان در دلفان مشغول فعالیت هستند .

استاندار لرستان ادامه داد: همچنین راه های دسترسی به چهل روستا در شهرستان بروجرد و دو روستا در خرم‌آباد نیز مسدود شده است که با حضور اکیپ های راهداری عملیات بازگشایی مسیرهای مذکور در حال انجام بوده و تا ظهر امروز به پایان می رسد .

دکتر زیویار تاکید کرد: با توجه به فعالیت سامانه بارشی جدید به صورت برف و باران پیش بینی می شود طی ۲۴ ساعت آینده برودت هوا شدت بیشتری پیدا کند که در افزایش مصرف انرژی موثر خواهد بود.

وی تصریح کرد: در حال حاضر وضعیت گاز مصرفی در سطح استان مطلوب است اما به منظور پیشگیری از قطع گاز در روزهای آتی لازم است در مصرف انرژی در بخش های خانگی و ادارات صرفه جویی شود.

مهدی زکی پور / لرستان 

کدخبر: 861425 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟