توقیف سمند با 300 کیلو مواد افیونی

به گزارش رکنا از اصفهان؛ سرهنگ محمود رضا صادقی بیان داشت: ماموران پاسگاه "کمه" فرماندهی انتظامی شهرستان سمیرم حین کنترل خودروهای عبوری در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان به یک دستگاه خودروی سواری سمند مشکوک و به آن دستور توقف دادند.

وی با بیان اینکه راننده خودرو بدون توجه به دستور ایست ماموران با سرعت وارد جاده خاکی شد گفت: درتعقیب و گریز صورت گرفته نهایتاً خودرو در گل و لای متوقف که راننده و سرنشین آن با استفاده از تاریکی شب متواری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم خاطر نشان کرد: در بازرسی از صندوق عقب خودروی 315 کیلو و 930 گرم مواد مخدر شامل: 101 کیلو و 500 گرم شیشه، 39 کیلو و 430 گرم هروئین و 175 کیلو تریاک کشف شد.

سرهنگ صادقی خاطر نشان کرد: در این عملیات علاوه بر موادمکشوفه 4 جفت پلاک مسروقه، 4 تیغه خشاب 30 تیره، 120 عدد فشنگ جنگی، 2 دستگاه بی سیم دستی و 2 عدد کلاه چشمی کشف شد.

سرهنگ صادقی با بیان اینکه تلاش برای شناسایی و دستگیری قاچاقچیان در دستور کار ماموران قرار گرفته است گفت: قاچاقچیان این محموله را از همسایه شرقی کشور بارگیری کرده و قصد انتقال آن به مرکز کشور را داشتند که  با هوشیاری و اقدام به موقع و ضربتی ماموران در انجام عمل خود ناکام شدند.

بهمن راعی/ اصفهان

 

کدخبر: 863147 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟