تشکیل کارگروه مبارزه با قاچاق دام استان قزوین در اداره کل دامپزشکی  + عکس
به گزارش رکنا از قزوین، کارگروه مبارزه با قاچاق دام استان قزوین که با حضور معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری مهندس زکی زاده دبیر کمیسیون نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز و مدیران و نمایندگان نیروی انتظامی، و نمایندگان دستگاه های اجرایی مرتبط برگزارشد.
 
معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان قزوین گفت: دشمنان ما در حال حاضر وارد مبارزه اقتصادی با کشور شده اند و با هدف قرار دادن معیشت مردم به دنبال ایجاد نارضایتی عمومی هستند.
علی فولیان تصریح کرد: برای پیشگیری از وقوع جرم می بایست جرم را شناخت و پیش بینی کرد و در همین راستا برنامه های مرتبط با پیشگیری و مبارزه را به کار بست که یکی از راهکارهای مقابله با پدیده قاچاق دام استفاده از برنامه های فن آورانه مثل پلاک کوبی و بهره مندی از سامانه های برخط است.
درادامه دکتر مهدی جلوخانی مدیر کل دامپزشکی استان قزوین هم در این جلسه بر همکاری دستگاههای اجرایی ذیربط برای مقابله با پدیده قاچاق دام تاکید کرد و افزود دامپزشکی با توجه به وظایف ذاتی متولی بهداشت و سلامت ذخایر دامی می باشد و لیکن در راستای تامین امنیت غذایی جامعه، همکاری لازم را علی رغم محدودیت امکانات و نیروی انسانی، برای مبارزه با قاچاق دام به کار خواهد گرفت.
منبع :روابط عمومی دامپزشکی

 

لیلابیگدلی/قزوین

 

 

کدخبر: 862380 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟