دستگیری گردانندگان باند  سرقت تجهیزات  مخابراتی در تبریز

به گزارش رکنا از هشترود؛ سرهنگ "ابراهیم محمودی" در تشریح این خبر بیان داشت: در پی وصول پرونده سرقت تجهیزات مخابراتی در تبریز با توجه به حساسیت، موضوع رسیدگی و کشف در دستور کار کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی در ادامه افزود:ماموران با بررسی صحنه های جرم و انجام اقدامات فنی و رصد اطلاعاتی تعداد 2 نفر از سارقان را شناسایی و طی عملیات غافلگیرانه ای دستگیر و به پلیس آگاهی دلالت دادند.

رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به اینکه هر 2 متهم دستگیر شده دارای سوابق متعدد کیفری بودند، گفت: در این رابطه 3 نفر مالخر نیز شناسایی و دستگیر و با تحقیقات انجام یافته، متهمان به 45 فقره سرقت تجهیزات مخابراتی و 15 فقره سرقت قطعات خودرو معترف که ارزش مالی اموال مسروقه مکشوفه  60 میلیارد ریال برآورد شده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با تکمیل پرونده هر 5 نفر متهم جهت رسیدگی قضایی به دادسرای تبریز معرفی و با قرار تامین قانونی روانه زندان شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان در پایان با اشاره به پیشگیری وضعی و خودمراقبتی که دو مولفه مهم برای کاهش جرایم و امنیت پایدار است، از دستگاه های دولتی و شرکت های خدماتی درخواست کرد: با تجهیز اماکن و تاسیسات شرکتی به تجهیزات ایمنی فرصت اقدام مجرمانه را از مجرمان سلب و هرگونه موارد مشکوک را به پلیس گزارش کنند.

اسماعیل رحیمی / هشترود 

 

کدخبر: 862106 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟