مدیران پاس بی کفایتی خود را گردن دیگران نیاندازند

به گزارش رکنا به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان همدان ، علی حقیقی در خصوص صحبت های قائم مقام باشگاه پاس همدان در یکی از خبرگزاری ها گفت: متاسفانه مدیریت پاس به جای حل مشکلات عدیده ای که خودشان برای این تیم درست کرده اند به دنبال شانه خالی کردن از مسئولیت و فرار روبه جلو هستند.

وی تصریح کرد: تمامی امکانات و زیرساخت ها از جمله زمین چمن تمرینی، زمین چمن برای مسابقات، خوابگاه جهت اسکان بازیکنان در هتل وندیک و مجموعه ورزشی تختی به صورت رایگان در اختیار این تیم قرار گرفته و متاسفانه مصاحبه قائم مقام باشگاه پاس همدان کاملا کذب و بی اساس است.

حقیقی با انتقاد از شرایط تیم پاس و واگذاری صورت گرفته؛ گفت: مدیریت اشتباه و اصرار بر واگذاری تیم پاس باعث ایجاد مشکلات عدیده برای تیم پاس شده و امروز تیم پاس تاوان عملکرد و تصمیم گیری های برخی در هیات مدیره مبنی بر واگذاری پاس به مدیریت فعلی را می دهد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تصریح کرد: قطعا مردم و طرفدران این تیم نمی‌پذیرند کسانی که مسبب وضع موجود این شدند، امروز بخواهند دوباره صحنه‌گردان و معرکه‌گردان شوند و به جای عذرخواهی فرار رو به جلو کنند.

وی گفت: عمق ضعف و نارسایی در واگذاری پاس آنقدر عمیق است که هر اقدامی که این افراد برای پنهان کاری و عدم قبول مسئولیت کنند؛ غیر قابل باور و گناهی نابخشودنی است.

حقیقی تصریح کرد: مدیریت پاس بهتر است به جای مصاحبه های بی اساس به فکر حل مشکلات تیم باشد چرا که پاس تیم بزرگ و ریشه داری در کشور است و امروز جایگاه پاس انتهای جدول نیست.

وی افزود: آقایان با بدقولی های متعدد تیم بسیار خوب و یکدست پاس را به حاشیه بردند و باعث شدند تیم در یکی از مسابقات حاضر نشود و امروز بی کفایتی خود را به گردن دیگران می اندازد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: با توجه به اینکه تیم پاس به هشت هزار شهید سرافراز استان هبه شده تا آخرین لحظه پیگیر حل مشکلات این تیم خواهیم بود و نخواهیم گذاشت افراد نالایق به این تیم مردمی ضربه بزنند.

 

کدخبر: 857393 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟