نداشتن استانداردهای لازم دلیل پلمب تله‌سیژ تاریکدره بود

به گزارش رکنا از همدان، مدیرکل استاندارد استان همدان گفت: پلمب تله سیژ پیست تاریکدره همدان به دلیل نداشتن استاندارد های لازم بود و البته با همراهی و همکاری دستگاه ورزش و جوانان این استان در حال رفع موانع هستیم.

جعفر امیری پریان در دیدار با مسوولان ورزش و جوانان همدان اظهار داشت: با توجه به اقدام‌های مثبت متولیان امر در راستای استانداردسازی تله سیژ در ماه‌های اخیر، بازرسی دوباره از تله سیژ پیست اسکی در دستور کار قرار گرفت.

وی در ادامه با اشاره به اینکه خدمات آموزشی، عمومی، اجتماعی، الکترونیکی، تجاری، ورزشی و پستی جزو طرح‌های جدید سازمان ملی استاندارد کشور در راستای تدوین استانداردسازی خدمات هستند، بیان داشت: در حوزه ورزش نظارت بر اماکن و باشگاه‌های ورزشی مورد توجه است.

امیری پریان اضافه کرد: براین اساس طرح استانداردسازی باشگاه‌های ورزشی به زودی با هماهنگی دستگاه ورزش و جوانان استان همدان انجام خواهد شد.

وی بیان کرد: نحوه استانداردسازی باشگاه‌ها در دستور کار بازرسان و ناظران قرار خواهد گرفت و از بهره برداران مکان‌های ورزشی می‌خواهیم نسبت به رفع نواقص اقدام کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان نیز در این نشست گفت: صدور پروانه بهره برداری برای باشگاه‌های خصوصی و دولتی همواره در راستای قوانین و مقررات سازمان استاندارد بوده و بر این اساس مجوزها صادر کرده‌ایم.

علی حقیقی با اشاره به اقدام‌های اخیر در راستای استانداردسازی تله سیژ پیست اسکی، اظهار داشت: از مردادماه امسال در راستای استانداردسازی دستگاه تله سیژ براساس آنچه که مورد توجه استاندارد است، اقدام کرده‌ایم.

وی اضافه کرد: در این برنامه از ظرفیت کارشناسان و مهندسان خبره استان و سایر نقاط کشور برای ررفع نواقص کمک گرفتیم و امروز با توجه به فصل سرما و آغاز ورزش اسکی نیازمند بازرسی مجدد کارشناسان اداره استاندارد هستیم.

 

کدخبر: 851730 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟