طرح نظارتی ویژه شب یلدا در هشترود هم اجرا می شود/ برخوردهای تعزیراتی مانع گرانی شده است؟

به  گزارش رکنا از هشترود؛ مجید احمدی در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این خبر  گفت: طرح نظارتی ویژه شب یلدا از ۲۶ آذر ماه شروع و  تا ۳۰ آذر ماه در این شهرستان اجرا می شود .

وی گفت: با توجه به اینکه در آستانه شب یلدا قرار گرفته ایم و تقاضا برای برخی اقلام از جمله انواع میوه نظیر هندوانه، انواع آجیل و شیرینی افزایش می‌ یابد، این مدیریت با هدف ایجاد آرامش روانی در شهروندان و حمایت از حقوق مصرف کنندگان و برخورد با سوء استفاده‌های احتمالی برخی افراد سودجو، اقدام به اجرای طرح نظارتی ویژه شب یلدا به مدت ۵ روز کرده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان هشترود ادامه داد: دراین طرح، بازرسین مدیریت جهادکشاورزی به همراه اداره صمت، اتاق اصناف و تعزیرات حکومتی شهرستان، در دو نوبت صبح و عصر بازار شهرستان را رصد می کنند.

وی از مردم عزیز شهرستان هشترود درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی و صنفی از جمله احتکار، گرانفروشی ، کم فروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور و سایر تخلفات صنفی مراتب را از طریق سامانه ارتباطی ۱۲۴ به ستاد خبری اداره صمت شهرستان هشترود اطلاع دهند تا بازرسان در اسرع وقت به آن رسیدگی کنند.

گفتنی است، رکنا در گزارش های مختلف و در مقاطع زمانی گوناگون این مساله را مطرح کرده که ، اقداماتی از این دست که طی سالیان متمادی در مواقعی همچون شب یلدا، شب عید، آغاز ماه مبارک رمضان و امثالهم تکرار شده و ارگان ها و سازمانهای مختلف با روشهای مشابه و موازی دست به برخوردهای سلبی و مقطعی می زنند ، تا چه حد توانسته جلوی گرانی و بالارفتن قیمت ها را بگیر و آیا اساسا روش ورود به مقوله ریشه دار تورم و گرانفروشی، برخورد قضایی است؟ مسئولین می توانند به‌طور مستند و مستدل به این سوال مردم پاسخ دهند.

کدخبر: 854717 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟