باند سارقان میلیاردی منازل کرمانشاه متلاشی شد/ مالباختگان به پلیس آگاهی مراجعه کنند

به گزارش رکنا از کرمانشاه؛ سردار علی اکبر جاویدان اظهار داشت: پس از وقوع چند مورد سرقت در محله‌های مختلف شهر کرمانشاه و ارجاع پرونده‌ها به پلیس آگاهی استان، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: کاراگاهان پلیس آگاهی با انجام تحقیقات گسترده و کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی سردسته و ۲ عضو دیگر اعضای باند شدند و در عملیات‌هایی جداگانه ای آنها را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: متهمان دستگیر شده در بازجویی‌ها به ارتکاب ۳۸ فقره سرقت منزل در نقاط مختلف شهر کرمانشاه اعتراف و عنوان کردند اموال مسروقه را به یک مالخر داده‌اند.

جاویدان با بیان اینکه فرد مالخر نیز در ادامه توسط مأموران پلیس آگاهی دستگیر و به جرم خود اعتراف کرد، افزود: در بازرسی‌های انجام شده از مخفیگاه این فرد مقدار زیادی اموال مسروقه کشف شد.

وی همچنین از کشف و توقیف یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ و ۲ دستگاه موتورسیکلت متعلق به اعضای باند خبر داد و گفت: سارقان و مالخر دستگیر شده برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ارزش سرقت‌های کشف شده توسط پلیس آگاهی را ۷۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: افراد مال باخته نیز می‌توانند برای شناسایی اموال خود به پلیس آگاهی استان واقع در میدان لشکر مراجعه کنند.

نازی حاجی علی اکبری/ کرمانشاه

کدخبر: 849414 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟