مردم بیارجمند مشکلاتشان را با نماینده ولی فقیه مطرح در استان سمنان کردند

به گزارش رکنا از سمنان؛ نماینده ولی فقیه در استان سمنان در سفری دو روزه به بیارجمند، ضمن بررسی مشکلات این بخش از نزدیک با شهروندان منطقه دیدار و گفت و گو کرد .

حجت الاسلام و المسلمین مطیعی در این دیدار تاکید کرد: دوری بیارجمند از مرکز استان نباید به خدمات رسانی به این بخش خللی برساند و مسئولان باید برای حل مشکلات مردم در این منطقه همت جهادی داشته باشند.

نمایده ولی فقیه دراستان همچنین  بر حفظ وحدت و انسجام و رفع و پیگیری مشکلات مردم به خصوص مناطق محروم تاکید کرد.

دیدارکنندگان با نماینده ولی فقیه در استان سمنان ضمن گفت و گو به بازگویی بخشی از مشکلات منطقه پرداختند.

رفع مشکلات جاده‌ای و مخابراتی ، تامین آب و لایروبی قنوات، تامین نهاده‌های دامی و رفع مشکلات کشاورزان  گازرسانی به خارتوران، ارتقای بهداشت و درمان این منطقه و احداث درمانگاه در احمدآباد بخشی از درخواست های مطرح شده در این دیدار بود.

حجت الاسلام و المسلمین مطیعی در جلسه شورای اداری بخش بیارجمند نیز که با حضور جمعی از مسئولین شهرستان شاهرود برگزار شد گفت: عدالت محوری وشفافیت در امور  ضرورت خدمت مسئولان به مردم  است و مسئولان باید برای رفع مشکلات بیارجمند همت جهادی داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان علاوه بر بیارجمند به روستا‌های دوردست منطقه خارتوران رفت وضمن ادای احترام به ساحت مقدس شهدا با خانواده شهدای روستای حجاج نیز دیدار و گفتگو کرد.

حسن رستم زاده/ سمنان

کدخبر: 842263 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟