برنامه راهبردی اصفهان 1405 بازنگری می شود/جلسه کمیته پیشران محیط زیست و خدمات شهری تشکیل شد

به گزارش رکنا از اصفهان؛ مهدی اصالح عنوان کرد:جهت برگزاری هرچه بهتر کمیته پیشران محیط زیست و خدمات شهری، چهار کارگروه تخصصی «ایمنی و بحران»، «زیباسازی »، «محیط زیست»و«ساماندهی مشاغل» در نظر گرفته شده است که در این خصوص از تمامی ذینفعان مرتبط از جمله مدیران مناطق، مدیران عامل سازمان های وابسته، مدیران حوزه خدمات شهری و صاحبنظران، خبرگان و کارشناسان مورد صلاحدید  این حوزه  دعوت به عمل آمده است.

یکی از ورودی های مطرح شده دراین جلسه نتایج حاصل از تحلیل مضامین اسناد فرادست و پشتیبان، نتایج تحلیل محیطی شهر و شهرداری اصفهان، نظرات گسترده اخذ  شده از شهروندان و نیز مدیران شهر و شهرداری و خبرگان دانشگاهی می‌باشد.

مدیرکل برنامه ریزی و بودجه شهرداری اصفهان در پایان افزود:انتظار می‌رود با به کارگیری روش تحلیل لایه ای علت ها، شبکه مسایل شهری در حوزه محیط زیست و خدمات شهری تدقیق و تکمیل گردیده و  علت‌ها و راهکارهای اجرایی در جهت حل مسایلِ شناسایی شده، تدوین گردد. خروجی این جلسه بر حسب سطح به عنوان ورودی در تکمیل و تدقیق هر یک از ارکان برنامه راهبردی(هدف کلان، هدف خرد و راهبرد) مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بهمن راعی/ اصفهان

کدخبر: 839036 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟