پروژه‌های عمرانی شهر همدان تعطیل است!

به گزارش رکنا از همدان؛ مهدی حیدری در حاشیه این بازدید، گفت: با وجود تاکید و رویکرد شورای شهر ششم مبنی بر تکمیل پروژه های نیمه تمام، متاسفانه در یک سال اخیر اتفاق خاصی در اجرای پروژه ها شاهد نیستیم و در بازدیدی که اعضای کمیسیون ازبرخی پروژه های عمرانی داشتند تعدادی از آنها تعطیل و برخی نیز نیمه تعطیل بودند!

وی افزود: پارکینگ اقاجانی بیک یکی از اولویت های پروژه های عمرانی شهری می باشد که سالهاست در بلاتکلیفی به سر می برد به طوری که در یک سال اخیر تنها دو درصد پیشرفت فیزیکی داشته و عملا تعطیل است و باید فکری به حال آن شود.

وی تصریح کرد: پروژه‎ تجاری بلوار شهید فهمیده و ساختمان چند منظوره شهرک مدرس نیز از دیگر پروژه های مدیریت شهری همدان است که متاسفانه در تعطیلی کامل به سر می برند و در این زمینه شاهد نارضایتی و گله‎ مندی مالکان ساختمان شهید فهمیده به دلیل تاخیر بیش از یکساله در واگذاری پلاک های تجاری هستیم.

حیدری در پایان گفت: در بازدید صورت گرفته تنها پروژه مجتمع خدمات رفاهی الماس غرب واقع در بلوار شهید همدانی به همت شهرداری منطقه سه در حال فعالیت بود که امیدواریم طبق زمانبندی اعلام شده، شاهد اجرای کامل این پروژه در راستای ساماندهی بخشی از خروجی شهر همدان باشیم.

کدخبر: 837885 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟