آخرین جزئیات از وام خوداشتغالی کمیته امداد / هشترود رتبه اول پرداخت تسهیلات در آذربایجان شرقی

به گزارش رکنا از هشترود؛ فتاح صدیقی با اعلام این خبر، افزود: در ۶ ماهه اول سالجاری  مبلغ ۳۲ میلیارد تومان تسهیلات خود اشتغالی به ۴۹۰ نفر مدد جوی تحت پوشش ، توسط این اداره پرداخت شده است.

وی ادامه داد: مبلغ تسهیلات پرداختی از ۳۰ تا ۱۰۰ میلیون می باشد که این پرداخت ها،  بستگی به حرفه ای که قرار است فرد متقاضی  با آن برای خود اشتغال ایجاد کند پرداخت شده است.

صدیقی تصریح کرد: ۱۶۰ نفر از بانوان علاقمند به رشته های خیاطی و آرایشگری در خود شهر و روستاهای تابعه توانستند در کلاسهای مهارت آموزی که توسط این اداره برگزار شد ، شرکت کنند و بعد از قبولی در امتحان کتبی و عملی و دریافت جواز کسب برای خود در آمد زایی نمایند.

رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) هشترود اظهار نمود: ۱۸۰ میلیون تومان وام بلاعوض نیز جهت خرید آذوقه و علوفه به مدد جویان تحت پوشش ، توسط این اداره  پرداخت شده است.

صدیقی خاطر نشان کرد:  مقدار زکات مستحبی که توسط اهالی به کمیته امداد  پرداخت شده است ۱۵۰ میلیون می باشد ومقدار ۱۲۵ میلیون تومان  نیز زکات واجب توسط این اداره  جمع آوری شده است.

وی  از مراحل پایانی ساخت ۳۴ واحد مسکونی به مدد جویان این اداره خبر داد و گفت: ۱۱۰ بسته معیشتی به همراه یک کارت هدیه ۵۰۰ هزار تومانی به مددجویان سالمند، توسط این اداره پرداخت شد.

اسماعیل رحیمی/ هشترود

کدخبر: 836129 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟