مسئولان از طرح ها و ایده های نمایشگاه ربع رشیدی حمایت کنند

به گزارش رکنا از هشترود؛ علی رضا توری در این جلسه با اعلام حمایت از طرح ها و ایده های شرکت کننده در این نمایشگاه گفت: فرمانداری با تمام امکانات خود از تمام طرح ها وایده ها پشتیبانی وحمایت می کند .

وی ادامه داد: تلاش همه شرکت کننده ها و متولیان امر این باشد که این طرح ها برای شهرستان هشترود خروجی داشته و مثمر ثمر واقع شود.

توری متذکر شد: ادارات و مجریان ومتولیان امر  وشرکت کنندگان در نمایشگاه ، کمبود و نواقصی اگر دارند در اسرع وقت به عوامل فرمانداری اعلام نمایند تا با هماهنگی هایی که صورت می گیرد مشکلات وموارد به زودی حل وفصل شود و برای روز آخر نماند.

فرماندار هشترود از مجریان نمایشگاه در شهرستان خواست که با برنامه ریزی دقیق وحساب شده زمانی را برای بازدید اساتید ، و معلمان و دانش آموزان در نظر بگیرند چون این بازدیدها تاثیرات مثبتی در روحیه این افراد خواهد گذاشت و مشوق خواهد بود تا برای سال آینده این افراد طرح وایده ارائه کنند.

گفتنی است که در این جلسه مقرر شد: ایاب و ذهاب برای رفتن به محل  نمایشگاه وانتقال وسائل و تجهیزات شرکت کنندگان بر عهده ادارات جهاد کشاورزی، اداره راه وحمل ونقل جاده ای، بخشداران و دهیاران باشد و شهرداری های هشترود و نظر کهریزی نیز در تامین تدارکات و غذای شرکت کنندگان کمک حال دیگر ادارات  باشند.

گفتنی است، دهمین نمایشگاه ربع رشیدی تبریز از ۲ آبان ماه سال‌جاری تا ششم  همین ماه در محل دائمی نمایشگاه در شهر تبریز برگزار خواهد شد و شهرستان هشترود نیز امسال نسبت به سال گذشته با دست پر وبا ایده ها و اختراعات جدید در این نمایشگاه شرکت کرده است.

اسماعیل رحیمی/ هشترود

کدخبر: 835181 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟