بازدید فرماندار هشترود از طرح پایاب سد سهند

به گزارش رکنا، امین امینیان فرماندار شهرستان هشترود به همراه اعضای کمیته راهبری پایاب سد سهند جهت بررسی مشکلات و تسریع در تکمیل تفاهم نامه ۱۰۰۰ هکتاری از محل پایاب سد سهند و ایستگاه پمپاژ ps3 بازدید به عمل آورد.

فرماندار شهرستان هشترود در ۲۹ امین جلسه کمیته راهبری سد سهند که در محل کارگاه شبکه برگزار شد ضمن تشکر از زحمات و تلاشهای اعضای کمیته راهبری ، اجرای این طرح را یکی از دستاوردهای بزرگ در سطح شهرستان ، استان و حتی کشور قلمداد کرد.

مهندس امینیان افزود: اجرای ۱۰۰۰ هکتار از پایاب سد سهند در قالب همکاری چند بخشی یک تجربه جدید و در عین حال ارزشمند ، بی نظیر و الگو در کشور است چون در شرایط سخت اقتصادی و بودجه ای کشور برای تامین منابع مورد نیاز طرح ۱۰۰۰ هکتاری بالای ۵۰۰ میلیارد ریال جدب طرح شده است.

وی با اعلام پیشرفت بالای ۹۲ درصدی در شبکه ، ایستگاه های پمپاژ و پست ۶۳/۲۰کیلوولت تاکید کرد: برابر زمانبندی طرح و با همت مجموعه حاضر باید تا پایان آبان ماه امسال طرح مورد بهره برداری قرار گیرد‌.

 لازم به ذکر است ۹۱۴ هکتار از شبکه به طور کامل تکمیل شده است و ایستگاه ps3 که قرار است حدود ۸۵۰ هکتار از اراضی را تحت پوشش قرار دهد از پیشرفت بالای ۹۰ درصد برخوردار است و پست ۶۳/۲۰ بطور کامل راه اندازی شده است.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟