طرح طبقه‌بندی مشاغل نیروهای شرکتی توزیع برق لرستان اجرایی شد/ قدردانی پرسنل از مدیرعامل + فیلم
حجم ویدیو: 45.75M | مدت زمان ویدیو: 00:03:58

به گزارش رکنا از لرستان؛ مهران امیری در حاشیه جلسه قدردانی پرسنل شرکتی توزیع برق لرستان از وی، اظهار داشت: با توجه به پیگیری پرسنلی که در قالب تامین نیرو یا شرکتی در این شرکت مشغول به کار هستند و در راستای اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل که به صورت اختصاری می‌شود گفت پایه سنوات داشتند، ما همکاران‌مان را در معاونت نیروی انسانی و برنامه و بودجه مامور پیگیری این موضوع کردیم تا آن را به نتیجه برسانند.

وی افزود: با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته، این طرح بایستی از سال ۹۲ برای ۶۷۰ نیروی شرکتی لحاظ می‌شده که متاسفانه بنا به دلایلی انجام نشده است که ما با بررسی‌هایی که انجام دادیم مشخص شد این طرح قابلیت اجرایی دارد و در شهریورماه سال‌جاری انجام گرفت و برای این ۶۷۰ نفر افزایش حقوق لحاظ گردید.

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان تصریح کرد: معوقه حقوق این همکاران از سال ۹۲ در قالب این طرح می‌بایست پرداخت شود که پیگیر هستیم با پرداخت چند قسط انجام شود.

گفتنی است ، پرسنل شرکتی شرکت توزیع برق لرستان به نمایندگی از همکاران خود در مرکز استان و دیگر شهرستان‌ها ضمن قدردانی از زحمات مهندس امیری، با اهدا لوح از وی تجلیل کردند.

مهدی زکی‌پور/ لرستان

کدخبر: 831837 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟